صفحه اصلی > انجمن های پرستاری و استخدامی : لزوم اجرای مزایای مشاغل سخت و زیان آور برای پرستاران

لزوم اجرای مزایای مشاغل سخت و زیان آور برای پرستاران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظام پرستاری تهران، محمود رضا ناصح گفت: سازمان در دوره پنجم بر اساس برنامه و اهدافی که تعریف کرده بود،عملکرد مطلوبی را داشته است و توانست فوق العاده ویژه پرستاران را محقق کند؛ انتقادی که در این عرصه وارد می باشد به برخی از دانشگاه های علوم پزشکی است که در توزیع مزایا بطور سلیقه ای عمل کرده اند.

عضو شورای عالی سازمان نظام پرستاری در خصوص کمبود نیروی پرستاری افزود: بیمارستان ها با کمبود شدید نیروی پرستار رو به رو هستند؛  مخصوصا مناطق محروم این کمبود نیروی پرستاری به شدت آشکار است؛ متاسفانه تعداد زیادی از نیروهای پرستار دچار بیماری کرونا شده اند و از گردونه سیستم خدمات دور می باشند و نیرو جایگزینی برای این عزیزان وجود ندارد، عدم وجود نیرو کافی  باعث شده است، پرستاران در شیفت های طولانی مشغول خدمت رسانی به بیماران باشند که سبب خستگی و عدم انگیزه در پرستاران شده است. 

وی در خصوص سختی کار پرستاران بیان کرد: شغل پرستاری را میتوان جزو سخت ترین مشاغل به حساب آورد برای مثال دربحران کرونا تنها شغلی که به طور شبانه روز پرسنل آن ازجان خودشان گذشتند و ایثار گونه به بیماران خدمات می دهند، همین کادر درمان و پرستاران می باشند که نیاز است برای جلو گیری از فرسایش این عزیزان هم که شده مزایا مربوط به مشاغل سخت و زیان آور نصیب پرستاران شود.

وی ادامه داد: از مردم در خواست دارم با توجه به شیوع و همه گیری کرونا در سطح کشور حتما پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و با کادر درمان همکاری داشته باشند، زیرا کادر درمان خسته هستند و روبه فرسودگی می باشند.

ناصح خاطر نشان کرد: باید توجه داشته باشیم که ارزش و شان شهدای مدافع سلامت بالاست و همه این عزیزان برای حفظ جان مردم و کشورشان جان خود را از دست داده اند.

admin

پست های مرتبط

مهلت ثبت‌‎نام انتخابات نظام پرستاری تمدید شد

براساس پیگیری‌های انجام شده از سوی سازمان نظام پرستاری، مهلت ثبت‌نام داوطلبان انتخابات نظام پرستاری تمدید شد.

آغاز ثبت‌نام داوطلبان ششمین انتخابات هیئت مدیره نظام پرستاری

ثبت نام داوطلبان عضویت در ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری آغاز شد.

پرچم عزای حسینی(ع) در ارتفاعات پایتخت توسط پرستاران تهرانی به اهتزاز درآمد

پرچم عزای حسینی(ع) در ارتفاعات پایتخت توسط پرستاران تهرانی به اهتزاز درآمد

دیدگاهتان را بنویسید