صفحه اصلی > مصاحبه ها و مطالبات جامعه پرستاری و ویژه ها : معاون اجرایی سازمان نظام پرستاری تهران در گفتگو با رادیو ایران: وعده ها در حد شعار باقی مانده است

معاون اجرایی سازمان نظام پرستاری تهران در گفتگو با رادیو ایران: وعده ها در حد شعار باقی مانده است

به گزارش شبکه رادیویی ایران، فرشید الازمنی نوده، معاون اجرایی سازمان نظام پرستاری تهران در برنامه «سلام صبح بخیر» درباره تمهیدات انجام شده برای بهبود وضعیت پرستاران گفت: از آنجا که شکل های گوناگون استخدامی در نظام پرستاری ایران، نوعی ناعدالتی را در پرداختی ها به وجود آورده است در تلاش هستیم تکلیف وضعیت استخدامی پرستاران را مشخص کنیم.
وی در ادامه به مطالبات و خواسته های جامعه پرستاری ایران اشاره کرد و افزود: رسیدگی به وضعیت ناعادلانه در پرداختی ها، افزایش ۵۰ درصدی حقوق و دستمزدها و تحقق یافتن وعده ها و شعارها از جمله مطالبات جامعه پرستاری ایران است.
معاون اجرایی سازمان نظام پرستاری تهران در بخش دیگر با بیان اینکه در این دوران و روزهای سخت بحران کرونا کادر درمان کشور با تمام توان و کمترین تجهیزات در حفظ جان هموطنانشان کوشیده اند، افزود: کادر درمان و نظام پرستاری ایران از امنیت مناسب شغلی برخوردار نیستند و در این روزها بیشترین تعدیل نیرو را داشته اند.
برنامه «سلام صبح بخیر» شنبه تا پنج شنبه هر هفته ساعت ۶:۳۵ به تهیه کنندگی زهرا قائدی و آرمان ستوده و اجرای حامد جوادزاده و سعید توکلی از رادیو ایران پخش می شود.

admin

پست های مرتبط

تبریک فرارسیدن عید نوروز سال 1403

🌸 یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار 🌺 یا…

۱ فروردین ۱۴۰۳

مهلت ثبت‌‎نام انتخابات نظام پرستاری تمدید شد

براساس پیگیری‌های انجام شده از سوی سازمان نظام پرستاری، مهلت ثبت‌نام داوطلبان انتخابات نظام پرستاری تمدید شد.

پرچم عزای حسینی(ع) در ارتفاعات پایتخت توسط پرستاران تهرانی به اهتزاز درآمد

پرچم عزای حسینی(ع) در ارتفاعات پایتخت توسط پرستاران تهرانی به اهتزاز درآمد

دیدگاهتان را بنویسید