صفحه اصلی > اورژانس پیش بیمارستانی و انجمن های پرستاری و استخدامی : نمایش ایثار کادر سلامت جزو برنامه‌های حوزه هنری در سال ۱۴۰۰ است

نمایش ایثار کادر سلامت جزو برنامه‌های حوزه هنری در سال ۱۴۰۰ است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری تهران به نقل از خبرگزاری تسنیم، مراسم اختتامیه جشنواره طنز تئارستان با حضور محمدرضا امامقلی رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین، مریم بیدخام مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین، فاطمه محمدبیگی مدیرکل نهاد کتابخانه های استان قزوین و جمعی از هنرمندان تئاتر نمایشی استان قزوین عصر امروز در محوطه باز بیمارستان رازی برگزار شد.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی نیز در این مراسم در یک پیام ویدیویی، عملکرد حوزه هنری استان قزوین را در چهارماه اخیر تحسین برانگیز خواند و گفت: حوزه هنری از طرح‌های نمایشی در حوزه کرونا استقبال می‌کند و در سال ۱۴۰۰ به دنبال ارائه نمایشی ایثار کادر درمان و مدافعان سلامت است.

کوروش زارعی جشنواره طنز تئارستان را یکی از رویدادهای نمایشی بسیار مهم عنوان کرد و افزود: به گروه های نمایشی این جشنواره باید خدا قوت گفت. به این دلیل که اجرا نمایش در محل‌های خطرناکی همچون بیمارستان های درگیر با بیماری کرونا، جهاد محسوب می شود. در واقع گروه‌های نمایشی به مانند کادر درمان و پرستاران در مسیر مبارزه با کرونا جهاد گونه رفتار کردند و اینکه توانستند لحظاتی مدافعان سلامت را خوشحال کرده و به آنها انرژی مثبت دهند، قابل تقدیر است.

admin

پست های مرتبط

مهلت ثبت‌‎نام انتخابات نظام پرستاری تمدید شد

براساس پیگیری‌های انجام شده از سوی سازمان نظام پرستاری، مهلت ثبت‌نام داوطلبان انتخابات نظام پرستاری تمدید شد.

آغاز ثبت‌نام داوطلبان ششمین انتخابات هیئت مدیره نظام پرستاری

ثبت نام داوطلبان عضویت در ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری آغاز شد.

پرچم عزای حسینی(ع) در ارتفاعات پایتخت توسط پرستاران تهرانی به اهتزاز درآمد

پرچم عزای حسینی(ع) در ارتفاعات پایتخت توسط پرستاران تهرانی به اهتزاز درآمد

دیدگاهتان را بنویسید