صفحه اصلی > شورای عالی سازمان نظام پرستاری و دانشگاه های علوم پزشکی و جلسات و هیئت مدیره و ویژه ها : جلسه هم اندیشی و تقدیر هیئت مدیره نظام پرستاری تهران با نمایندگان پرستاری بیمارستان‌ها برگزار شد

جلسه هم اندیشی و تقدیر هیئت مدیره نظام پرستاری تهران با نمایندگان پرستاری بیمارستان‌ها برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظام پرستاری تهران، جلسه هم اندیشی هیئت مدیره نظام پرستاری تهران با نمایندگان پرستاری برخی از بیمارستان‌های تهران با حضور دکتر آرمین زارعیان رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران و فرشید الازمنی معاون اجرایی نظام پرستاری برگزار شد.
بر اساس این گزارش در این نشست آرمین زارعیان رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران با اشاره به رشادت‌های پرستاران در مقابله با کرونا اظهار کرد: از ابتدا شیوع ویروس کرونا کادر درمانی و مخصوصا پرستاران رشادت‌ و ایثار از خود نشان داده و در کنار مردم بودند که این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد.
وی افزود: البته در طی مقابله با ویروس کرونا مشکلات زیادی را پرستاران تحمل کردند و گلایه‌های زیادی بود که هیئت مدیره نظام پرستاری تهران طی جلساتی که با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه بودجه داشت در حال رسیدگی به مشکلات پرستاران است که خوشبختانه این جلسات به نتایج خوبی نیز رسیده است.
رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران تصریح کرد: رسیدگی به وضعیت استخدام و حقوق پرستاران از دستاورد‌های مهم این جلسات بوده است.
زارعیان در خاتمه گفت: سلام بنده را به تک تک همکارانمان برسانید و بگویید که پیگیر مطالبات پرستاران هستیم.
بر اساس این گزارش، در پایان این جلسه توسط هیئت مدیره نظام پرستاری تهران از نمایندگان پرستاری برخی از بیمارستان‌های تهران تقدیر و تشکر به عمل آمد.
انتهای پیام/

admin

پست های مرتبط

برپایی غرفه سلامت به مناسبت هفته سلامت توسط هیئت مدیره نظام پرستاری تهران

به گزارش روابط عمومی هیئت مدیره نظام پرستاری تهران به مناسبت هفته…

برنامه فوتسال هیئت مدیره نظام پرستاری تهران در سال 1403

هیأت مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ برگزار می کند: برنامه ورزشی هیئت…

قرارداد با عینک میدو

قرارداد هیئت مدیره نظام پرستاری تهران با عینک میدو عینک طبی عینک…

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید