صفحه اصلی > علمی : نظام پرستاری تهران مجری پژوهشی با عنوان بررسی امکان ابتلا به کووید ۱۹ از طریق مواد دفعی دستگاه گوارش تحتانی مبتلایان

نظام پرستاری تهران مجری پژوهشی با عنوان بررسی امکان ابتلا به کووید ۱۹ از طریق مواد دفعی دستگاه گوارش تحتانی مبتلایان

نظام پرستاری تهران با همکاری و مشارکت دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ارتش در مروری سیستماتیک امکان ابتلا به کووید ۱۹ از طریق مواد دفعی دستگاه گوارش تحتانی را بررسی کرده که مقاله آن در مرحله چاپ است.

«یزدان احمدی» عضو هیئت علمی دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ارتش در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری نظام پرستاری تهران با اشاره به انجام پژوهش های مشترک با نظام پرستاری تهران در ادامه اظهار کرد: تأثیر بیماری های پریودنتال در کرونا ویروس، تأثیر بیماری های قلب و عروق در کرونا ویروس از پژوهش هایی است که انجام شده است که نتایج به زودی چاپ و منتشر می شود.

وی با بیان اینکه این پژوهش ها به فهم و درک بهتر مطالب به مردم و مسئولان کمک می کند، افزود: در این راستا از توانمندی هیئت مدیره نظام پرستاری تهران استفاده شد که می توان فعالیتهای مشابه در دیگر هیئت مدیره های پرستاری در سطح کشور انجام شود.

این عضو هیئت علمی دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ارتش با اشاره به همکاری ۲ دانشجوی پرستاری مستعد در این زمینه گفت: فعالیت های پژوهشی با هدایت صحیح هیئت مدیره نظام پرستاری تهران و تجارب بالینی و اجرایی آنها انجام شد.

احمدی بررسی زنان باردار مبتلا به کووید ۱۹ و نوزادان متولد شده آنها را از دیگر عناوین پژوهش مشترک میان نظام پرستاری و دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ارتش دانست و گفت: این پژوهش یک مطالعه مروری سیستماتیک بود که نتایج منتشر شده آن بیشترین بازدید را هم داشت. انتهای پیام 

admin

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید