صفحه اصلی > دانشگاه های علوم پزشکی : دکتر طهرانچی: ۴۰ درصد پرستارهای کشور در دانشگاه آزاد اسلامی تربیت می‌شوند

دکتر طهرانچی: ۴۰ درصد پرستارهای کشور در دانشگاه آزاد اسلامی تربیت می‌شوند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در حال حاضر ۴۰ درصد پرستارهای کشور در دانشگاه آزاد اسلامی تربیت می‌شوند و در حوزه پزشکی ۷۷۱ نفر در فراخوان جذب دانشگاه آزاد اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری نظام پرستاری تهران، دکتر «محمدمهدی طهرانچی»، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سند دانشگاه اسلامی توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی به وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی برای اجرا ابلاغ شده است.

وی با تأکید بر اینکه در متن سند دانشگاه اسلامی به صورت جداگانه اشاره شده که همه دستگاه‌ها برای اجرای سند متعهد هستند، افزود: به همین دلیل دانشگاه آزاد اسلامی در کنار وزارتین در رابطه با موضوع اعضای هیئت علمی وظایف خود را به طور مستقل پیگیری کرده است.

دکتر طهرانچی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی۲۵ هزار و ۳۸۴ عضو هیئت علمی در سال ۱۳۹۶ و در حال حاضر ۲۳ هزار و ۷۶۲ عضو هیئت علمی و همین طور ۴۳ هزار استاد به صورت حق‌التدریس دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این مطلب که تعداد عضو هیئت علمی نیمه وقت در دانشگاه آزاد اسلامی ۵۰درصد کاهش داشته است، گفت: تعداد مربیان و بورسیه‌ها نیز کاهش داشته و از سوی دیگر تعداد اساتید تمام‌وقت از ۳۳۷ نفر به ۴۱۰ نفر رشد داشته است.

انتهای پیام

admin

پست های مرتبط

ساخت سردیس شهدا پرستار تهران در دستور کار مدیریت شهری تهران قرار می گیرد

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار علیرضا نادعلی سخنگو ونایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با هیات مدیره نظام پرستاری تهران دیدار و گفتگو کرد.

بیانیه مهم سازمان نظام پرستاری در رابطه با مسائل روز خطاب به مردم و مسئولان پرستاران خسته اند، مردم رعایت کنید، مسئولان به وعده ها عمل کنید

سازمان نظام پرستاری در بیانیه ای ضمن تشریح وضعیت و مشکلات جامعه پرستاری در مبارزه با کرونا از مردم خواست با رعایت پروتکل ها در این مبارزه نفس گیر همراه پرستاران باشند و از مسئولان دولت خواست که به وعده های خود برای پرداخت معوقات، فوق العاده ویژه و استخدام نیرو عمل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید