صفحه اصلی > سایر : کمک پرستاری یکساله

کمک پرستاری یکساله

کمک پرستاری یکساله

یک کمک پرستاری یکساله به بیماران با فعالیت های روزمره و سایر نیازهای مراقبت های بهداشتی تحت نظارت مستقیم یک پرستار کمک می کند. همچنین از کمک پرستاری یکساله به عنوان دستیار پرستار ، دستیار مراقبت از بیمار یا کمک پرستار یاد می شود.

دستیار پرستار چه کاری انجام می دهد؟

شما ضمن کمک به بیماران در انجام کارهایی از قبیل لباس پوشیدن ، استحمام و تغذیه ، به آن ها مهربانی و صبر خواهید داد. شما همچنین می توانید از پزشکان و پرستاران در اقدامات تشخیصی و درمان های فنی پشتیبانی کنید. کمک پرستاری یکساله نیز به طور معمول در ترسیم و آموزش بیمار کمک می کنند ، هر مراقبت انجام شده را مستند می کنند و مشاهدات قابل توجه را به پرسنل پرستاری گزارش می دهند.

با آموزش کمک پرستاری چه چیزی یاد خواهم گرفت؟

به عنوان دانشجو در برنامه دستیار پرستار / پرستار ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه:

در طیف وسیعی از مناطق از جمله کنترل عفونت ، اقدامات ایمنی و اضطراری کمک کنید

خدمات مراقبت از بیمار را ثبت کرده و مشاهدات را به پرسنل پرستاری گزارش دهید

در اقدامات تشخیصی و درمان های درمانی به پزشکان و پرستاران کمک کنید

مهارت های ارتباطی و بین فردی را توسعه دهید

دستیاران پرستار از امنیت شغلی مطلوبی برخوردارند و اغلب یک برنامه انعطاف پذیر دارند. محیط های معمول کار عبارتند از:

کلینیک ها

بیمارستان ها

آژانس های بهداشت و درمان در منزل

امکانات مراقبت طولانی مدت

جوامع بازنشستگی

امکانات زندگی مساعدت شده

اگرچه کمک پرستار ها تصمیمات پزشکی نمی گیرند یا شرایط را تشخیص نمی دهند ، اما برای مراقبت و سلامت عمومی بیماران ضروری هستند.

هنگامی که یک بیمار آسیب دیده نیاز به کمک در استحمام دارد ، یک دستیار پرستاری این نقش را پر می کند. در صورت نیاز به انتقال بیمار به وضعیت راحت ، دستیاران پرستار کسانی هستند که آسایش و مراقبت را فراهم می کنند.

با فراهم آوردن اصول اساسی مراقبت و زندگی روزمره ، کمک های پرستاری مجاز ، اقامت در بیمارستان ها و خانه های سالمندان را آرامتر ، راحت و دلپذیر می کند.

نقش کمک پرستاری یکساله نه تنها مراقبت بهتر از بیماران را فراهم می کند ، بلکه یک سکوی پرشی برای سایر مشاغل در زمینه پزشکی نیز فراهم می کند. این موقعیت سطح ابتدایی می تواند به فرصت های آینده منجر شود و به متخصصین اجازه می دهد بدون تعهد زیادی به وقت و هزینه های آموزشی ، صنعت بهداشت و درمان را امتحان کنند.

admin

پست های مرتبط

کمبود ۶ میلیون پرستار در جهان

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پرستاران را از مهم ترین منابع انسانی نظام سلامت خواند و اعلام کرد: کمبود گروه پرستاری توسط سازمان بهداشت جهانی، اصلی ترین مشکل کمبود نیروی انسانی نظام های سلامت است.

۲۷ خرداد ۱۴۰۲

پیام تبریک اعضای هیات مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ به مناسبت عید نوروز

، اعضای هیات مدیره نظام پرستاری تهران به مناسبت آغاز سال جدید بیانیه ای را منتشر کردند .

اجرای قانون تعرفه‌گذاری با وجود پیگیری‌های سازمان نظام پرستاری متوقف شده است

رئیس هیئت‌مدیره نظام پرستاری تهران، گفت: قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری با توجه به پیگیری‌های متعدد سازمان نظام پرستاری متوقف شده و مراحل بعدی این قانون تاکنون پرداخت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید