صفحه اصلی > استخدامی : ابلاغ مجدد دستورالعمل منع حضور پرستاران باردار در بخش کرونا به تمامی بیمارستان‌ها/ هر مسئول فنی تخطی کند تحویل مقام قضائی داده می‌شود

ابلاغ مجدد دستورالعمل منع حضور پرستاران باردار در بخش کرونا به تمامی بیمارستان‌ها/ هر مسئول فنی تخطی کند تحویل مقام قضائی داده می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظام پرستاری تهران به نقل از برنا، هفته گذشته مهشید گودرز، پرستار بیمارستان لقمان حکیم که باردار بود بر اثر کرونا درگذشت. با فوت او واکنش‌های شدید مبنی بر اینکه چرا اصلا یک پرستار باردار باید در بخش کرونایی مشغول به کار باشد ایجاد شد اما هنوز داغ او بر دل مانده بود تا اینکه روز گذشته یک پرستار دیگر در بیمارستان شهید مدنی بر اثر کرونا درگذشت. هرچند که فرزند این دو پرستار سالم به دنیا آمد اما لحظه تولد آنها با فوت مادر تراژدی غم انگیزی بود که همگان را در غم و اندوه فرو برد.

آرمین زارعیان، رئیس هیات مدیره نظام پرستاری در گفتگو با خبرنگار برنا از فوت پرستار بیمارستان شهید مدنی اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: بنده اطلاعی از فوت پرستار باردار شاغل در بیمارستان شهید مدنی ندارم و باید صحت و سقم خبر را مورد بررسی قرار دهم.

او افزود: اگر چنین خبری صحت داشته باشد و این پرستار باردار برخلاف دستورالعمل‌ها در بخش کرونایی مشغول به کار بوده باشد، سازمان نظام پرستاری حتما ورود پیدا خواهد کرد تا مسئول فنی بیمارستان یا هرکسی که در این ماجرا مقصر است تحویل مقام قضائی داده شود.

زارعیان با اشاره به دستورالعمل وزارت بهداشت تصریح کرد: وزارت بهداشت و درمان دستورالعملی به تمام بیمارستان‌ها ابلاغ کرده است که به هیچ وجه از پرستار باردار در بخش‌های کرونایی استفاده نشود و اگر کسی از این دستورالعمل تخطی کند به دستگاه قضائی ارجاع داده شود.

رئیس هیات مدیره نظام پرستاری از ابلاغ مجدد این دستورالعمل پس از فوت مهشید گودرز خبر داد و گفت: پس از فوت این پرستار باردار که در بخش کرونا مشغول به کار بود، وزارت بهداشت و درمان بار دیگر دستورالعمل خود را به تمامی بیمارستان‌ها اعم از خصوصی، دولتی و… ابلاغ کرد و بر اجرای آن تاکید داشت بنابراین رخ دادن مجدد این اتفاق برخورد جدی را در پیش خواهد داشت.

admin

پست های مرتبط

مهلت ثبت‌‎نام انتخابات نظام پرستاری تمدید شد

براساس پیگیری‌های انجام شده از سوی سازمان نظام پرستاری، مهلت ثبت‌نام داوطلبان انتخابات نظام پرستاری تمدید شد.

آغاز ثبت‌نام داوطلبان ششمین انتخابات هیئت مدیره نظام پرستاری

ثبت نام داوطلبان عضویت در ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری آغاز شد.

پرچم عزای حسینی(ع) در ارتفاعات پایتخت توسط پرستاران تهرانی به اهتزاز درآمد

پرچم عزای حسینی(ع) در ارتفاعات پایتخت توسط پرستاران تهرانی به اهتزاز درآمد

دیدگاهتان را بنویسید