صفحه اصلی > سایر : داخلی جراحی

داخلی جراحی

جراحی داخلی

یک پرستار داخلی جراحی چه کاری انجام می دهد؟

به عنوان یک پرستار تحت عمل جراحی ، شما این فرصت را دارید که در مراکز درمانی مختلف بیمارستان ها ، کلینیک ها ، خانه های سالمندان و مراکز جراحی کار کنید و بیمارانی را با طیف گسترده ای از نیازها ، بیماری ها و جراحات درمان کنید. در یک کلینیک ، پرستاران اغلب معاینات بدنی معمول را انجام می دهند ، که امکان ایجاد رابطه ای بین پزشک و بیمار را فراهم می کند. در یک بیمارستان ، پرستاران به طور مشترک با سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی برای درمان بیماران با تشخیص پیچیده که اغلب به مراقبت کامل مبتنی بر فناوری نیاز دارند ، کار می کنند. فرصت های متنوع موجود برای پرستاران تحت عمل جراحی به مطلوبیت بالا و رشد گسترده این رشته کمک کرده است.

وظایف پرستاران تحت عمل جراحی عمدتا به موقعیت بستگی دارد. به طور کلی ، پرستاران داخلی جراحی از بیماران بزرگسال ، آسیب دیده و بهبود یافته مراقبت و درمان می کنند. پرستار جراحی پزشکی باید بتواند وضعیت بیمار را ارزیابی کند ، داروها را تجویز کند ، پانسمان را عوض کند ، علائم حیاتی را کنترل کند ، سوابق را ثبت کند و از بیماران پشتیبانی و آموزش بخواهد. برخی از پرستاران داخلی جراحی ترجیح می دهند در زمینه گسترده پرستاری تحت عمل جراحی تخصص بیشتری پیدا کنند و فوق تخصص هایی مانند ارتوپدی ، عصب شناسی ، مراقبت از زخم و انکولوژی را دنبال کنند. اگرچه تمام پرستاری های داخلی جراحی شامل مراقبت از بالین هستند ، اما هر موقعیت متفاوت است.

شروع کار در واحد پرستاری داخلی جراحی فرصتی عالی برای تجربه واقعی کار با بیمارانی است که با مقطع گسترده ای از بیماری ها روبرو هستند. از قلب تا ریه ، از اصلاح کننده تا پیشگیرانه ، تقریباً به تعداد انواع جراحی ها ، بیماران وجود دارد.

همراه با یادگیری نحوه درمان انواع شرایط ، مهارت هایی کسب خواهید کرد که برای همه موقعیت های پزشکی مهم هستند. همانطور که هر پرستار داخلی جراحی به شما می گوید ، مدیریت زمان و اولویت بندی بسیار مهم است. تجربه به دست آمده در یک واحد داخلی جراحی کمک زیادی به شما می کند تا نشان دهید می توانید عضوی موثر در تیم پرستاری باشید.

admin

پست های مرتبط

کمبود ۶ میلیون پرستار در جهان

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پرستاران را از مهم ترین منابع انسانی نظام سلامت خواند و اعلام کرد: کمبود گروه پرستاری توسط سازمان بهداشت جهانی، اصلی ترین مشکل کمبود نیروی انسانی نظام های سلامت است.

۲۷ خرداد ۱۴۰۲

پیام تبریک اعضای هیات مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ به مناسبت عید نوروز

، اعضای هیات مدیره نظام پرستاری تهران به مناسبت آغاز سال جدید بیانیه ای را منتشر کردند .

اجرای قانون تعرفه‌گذاری با وجود پیگیری‌های سازمان نظام پرستاری متوقف شده است

رئیس هیئت‌مدیره نظام پرستاری تهران، گفت: قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری با توجه به پیگیری‌های متعدد سازمان نظام پرستاری متوقف شده و مراحل بعدی این قانون تاکنون پرداخت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید