صفحه اصلی > فوریتهای پزشکی و مصاحبه ها و انجمن های پرستاری و ویژه ها : با تلاش نظام پرستاری تهران و انجمن فوریتهای پزشکی رخ داد/ بازگشت پرستار اخراج شده نیشابوری به محل کار خود

با تلاش نظام پرستاری تهران و انجمن فوریتهای پزشکی رخ داد/ بازگشت پرستار اخراج شده نیشابوری به محل کار خود

برنامه «گفتگوی اجتماعی» رادیو گفت وگو در خصوص اورژانس ۱۱۵ در خط مقدم کرونا با حسین چنارانی پرستار شرکتی اورژانس نیشابور و دکتر ارکانی نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی به صورت تلفنی گفتگو کرد.

حسین چنارانی پرستار شرکتی اورژانس نیشابور با اشاره به اینکه یک هفته پیش از کار اخراج شد، گفت: بنده زیر پست آقای ارکانی نماینده شهرستان نیشابور یک کامنتی گذاشتم و نوشتم به داد بچه‌های درمان برسید زیرا در امرار و معاش‌شان مانده‌اند و این مسئله باعث شد رئیس اورژانس شهرستان نیشابور واکنش نشان دهند و باعث اخراج از کار شوم.

در ادامه ارکانی با اشاره به ماجرایی که پیش آمده است، گفت: بعد از مدتی متوجه شدم که مجموعه اورژانس با حسین چنارانی پرستار شرکتی اورژانس نیشابور برخورد کرده است و به زعم خود ایشان، اخراج شده است. البته اورژانس گفته است رسته کاری ایشان را از عملیات اورژانس به حوزه دیگری منتقل کردیم.

https://aparat.com/v/dJRjV


وی به ورود خود به این ماجرا اشاره و بیان کرد: بعد از درج انتقاد و عکس العمل اورژانس، بسیار تعجب کردم که چرا انتقاد معمولی این پرستار باید به این شکل واکنش داشته باشد. در این راستا با رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان نیشابور صحبت کردم و ایشان را در جریان موضوع قرار دادم. پس از انجام اقدامات مختلف، پرستار چنارانی به محل کار خود بازگشت.

نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه گردن مسئولین باید در برابر انتقاد از مو باریک تر باشد، اظهار کرد: مسئولین خود را باید نوکر مردم بدانند.

admin

پست های مرتبط

مهلت ثبت‌‎نام انتخابات نظام پرستاری تمدید شد

براساس پیگیری‌های انجام شده از سوی سازمان نظام پرستاری، مهلت ثبت‌نام داوطلبان انتخابات نظام پرستاری تمدید شد.

آغاز ثبت‌نام داوطلبان ششمین انتخابات هیئت مدیره نظام پرستاری

ثبت نام داوطلبان عضویت در ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری آغاز شد.

پرچم عزای حسینی(ع) در ارتفاعات پایتخت توسط پرستاران تهرانی به اهتزاز درآمد

پرچم عزای حسینی(ع) در ارتفاعات پایتخت توسط پرستاران تهرانی به اهتزاز درآمد

دیدگاهتان را بنویسید