صفحه اصلی > علمی و وزارت بهداشت : واکسن ایرانی کرونا در آستانه تست انسانی/ پزشکان و پرستاران در این روزها مظلومانه تلاش کردند

واکسن ایرانی کرونا در آستانه تست انسانی/ پزشکان و پرستاران در این روزها مظلومانه تلاش کردند

سعید نمکی وزیر بهداشت، در نشست خبری ویدئو کنفرانسی با خبرنگاران که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد اظهار داشت: پدیده کووید ۱۹ شیوه جدیدی از زندگی را به ما تحمیل کرده و یکی از موارد این است که روی عزیز خبرنگاران را کمتر می‌بینیم. هرچند خبرنگاران از ابتدا در کنار مدافعان سلامت حضور داشته و عظمت کار بزرگی که در کشور اتفاق افتاده را به تصویر کشیده‌اند. اعتقاد من این است که یکی از نشانه‌های توسعه یافتگی در همه کشورها داشتن رسانه‌های پویا و حقیقت‌گویی است که در راستای اعتلای توسعه یافتگی کشور نقش آفرینی می‌کنند.

وی با بیان اینکه پزشکان و پرستاران در این روزها مظلومانه تلاش کردند گفت: یکی از رسالت‌های رسانه‌ها این است که این تلاش‌ها و حقایق این لحظه‌های سخت را به تصویر بکشند. هنوز هم لایه‌های ایثارگرانه زیادی مدفون شده‌اند. برخی می‌گویند تو چه کم شانس بودی که از وقتی آمدی مشکلاتی مثل زلزله و آنفلوآنزا و کرونا پیش آمد. می‌گویم که من خوش بخت بودم که خداوند من را مامور کرد که در این دوران به مردم کمک کنم. آنچه همکاران ما را در این صحنه نگه داشت، عشق بود. محور همه این تلاش‌ها و ایثارها، عشق است.

admin

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید