صفحه اصلی > فرهنگی ، هنری ، ورزشی : تولید دفترهای مشق با طرح «حاج قاسم» و «مدافعان سلامت»

تولید دفترهای مشق با طرح «حاج قاسم» و «مدافعان سلامت»

رئیس مجمع نوشت‌افزار ایرانی ـ اسلامی گفت: با توجه به شرایط کرونا در کشور، تصمیم گرفتیم نمایشگاه «ایران نوشت‌‌»‌‌‌‌‌‌‌ برگزار نشود اما به جای آن، جشنواره سراسری «ایران نوشت» را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برنامه‌ریزی کردیم که از ۱۸ مرداد آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری نظام پرستاری تهران، «محمد یقینی کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی»امسال در بحث محتوایی، روی دو زمینه ضریب داده‌ایم؛ اولین زمینه، در حوزه کروناست که نوشت افزارهایی با طرح‌های کرونایی که اقتضای روز است، آموزش بهداشتی دارد و همچنین بحث قهرمان پروری مدافعان سلامت را‌‌‌‌ مطرح می‌کند،‌‌‌‌‌‌ تولید کرده‌ایم.

وی ادامه داد: دومین زمینه، درباره شهید حاج قاسم سلیمانی است؛ با توجه به اینکه امسال اولین سال نوشت‌افزار بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی است، دفترهای مشق با طرح‌های مناسب درباره این شهید بزرگوار متناسب با فضای کودک و نوجوان آماده شده است که در ۱۸ مرداد رونمایی می‌شود.

یقینی گفت: نوشت‌افزار به عنوان یکی از کالاهای استراتژیک فرهنگی با مخاطب کودک و نوجوان، با استفاده بیش از ۱۲ سال، در سن شکل‌گیری شخصیت فرزندان و حداقل چهار سال در دوران دانشجویی و همچنین بیشترین کاربرد در طول روز در این دوره، نقش جدی در تعیین جهان‌بینی و سبک زندگی و هویت افراد دارد.

وی یادآور شد: بدیهی است که به دلیل اثرگذاری فراوان این محصول باید بر محتوای آن نظارت و تأکید جدی داشت اما متأسفانه این بازار در سال‌هایی به دلیل غفلت‌های صورت گرفته، در اختیار سودجویانی قرار گرفت.

انتهای پیام

admin

پست های مرتبط

فوتسال آقایان – والیبال بانوان

هیأت مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ برگزار می کند: فوتسال آقایان پنجشنبه…

دیدار هیات مدیره نظام پرستاری تهران با رییس فدراسیون شطرنج

اعضای هیات مدیره نظام پرستاری تهران با رییس فدراسیون شطرنج دیدار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید