صفحه اصلی > کمیسیون بهداشت مجلس : رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس: همراهی دولت برای بهره مندی پرستاران از حق ایثارگری ضروری است

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس: همراهی دولت برای بهره مندی پرستاران از حق ایثارگری ضروری است

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همراهی دولت برای بهره مندی پرستاران از حق ایثارگری الزامی است، گفت: ما تاکنون هر کاری که لازم بود برای پرستاران انجام داده ایم.

«حسینعلی شهریاری» در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری نظام پرستاری تهران با بیان اینکه شهید دانستن مدافعان سلامت برای نخستین بار توسط من مطرح شد، در ادامه اظهار کرد: اگر پرستارانی که حین خدمت به کرونا مبتلا شدند ثابت شود که دچار عارضه ماندگار ناشی از ابتلاء به بیماری شده اند باید از مزایای قانون ایثارگری بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه این موضوع باید در ابتداء در هیئت دولت به تصویب برسد، افزود: اگر مجلس هم در این باره اقدامی کند ممکن است به علت بار مالی که باید از طرف دولت تأمین شود مخالف اصل قانون اساسی شناخته شود از این رو همراهی دولت در این باره ضروری است.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در قانون ایثارگران شاخصهای ایثارگری تعیین شده است.

انتهای پیام

admin

پست های مرتبط

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد؛ آمار مبتلایان کرونا تا روز سه‌شنبه پانزدهم مهر ماه/ افزایش باورنکردنی مبتلایان به کرونا+جزئیات

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز پانزدهم مهر ماه ۱۳۹۹ بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۱۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شدند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس: کادر پرستاری در بحران کرونا خوش درخشیدند

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کادر پرستاری در بحران کرونا خوش درخشیدند، گفت: از اینرو حق و حقوق پرستاران در این باره محفوظ است.

۶ مرداد ۱۳۹۹

دیدگاهتان را بنویسید