صفحه اصلی > دانشگاه های علوم پزشکی : مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی: پرستارانی که حین خدمت به کووید ۱۹ مبتلا می شوند باید حق ایثارگری دریافت کنند

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی: پرستارانی که حین خدمت به کووید ۱۹ مبتلا می شوند باید حق ایثارگری دریافت کنند

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه پرستارانی که حین خدمت به کووید ۱۹ مبتلا می شوند باید حق ایثارگری دریافت کنند، گفت: این افراد باید از قانون ایثارگری بهره مند شوند.

«فروغ مولا» در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری نظام پرستاری تهران در ادامه اظهار کرد: همانطور که پرستاران و گروه درمان که حین خدمت جان خود را از دست می دهند شهید خدمت می شوند مبتلایان بهبود یافته هم باید از حق ایثارگری بهره مند شوند.

وی ادامه داد: کسانی که حین خدمت به کرونا مبتلا شده اند دوره بیماری را طی کردند به سکل(عارضه) آن دچار شده اند باید از قانون ایثارگری استفاده کنند.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خاطرنشان کرد: از همین رو دکتر زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران طی نامه ای به دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این موضوع را خواستار شد.

مولا یادآور شد: باید در نشستی مشترک میان روسای دانشگاههای علوم پزشکی، نظام پرستاری به عنوان نماینده صنفی پرستاران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این موضوع به طور جدی مطرح و پیگیری شود.

به گفته وی، این موضوع مطالبه دیگر دانشگاههای علوم پزشکی کشور و دیگر پرستاران هم است. انتهای پیام 

admin

پست های مرتبط

ساخت سردیس شهدا پرستار تهران در دستور کار مدیریت شهری تهران قرار می گیرد

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار علیرضا نادعلی سخنگو ونایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با هیات مدیره نظام پرستاری تهران دیدار و گفتگو کرد.

بیانیه مهم سازمان نظام پرستاری در رابطه با مسائل روز خطاب به مردم و مسئولان پرستاران خسته اند، مردم رعایت کنید، مسئولان به وعده ها عمل کنید

سازمان نظام پرستاری در بیانیه ای ضمن تشریح وضعیت و مشکلات جامعه پرستاری در مبارزه با کرونا از مردم خواست با رعایت پروتکل ها در این مبارزه نفس گیر همراه پرستاران باشند و از مسئولان دولت خواست که به وعده های خود برای پرداخت معوقات، فوق العاده ویژه و استخدام نیرو عمل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید