صفحه اصلی > دانشگاه های علوم پزشکی : دوازدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی حضوری برگزار می شود

دوازدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی حضوری برگزار می شود

دوازدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور به صورت حضوری و همزمان در ۴۰ دانشگاه برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری نظام پرستاری تهران، براساس تصمیمات متخذه از سوی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، آزمون غربالگری ( مرحله اول انفرادی) دوازدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی به علت تکمیل نبودن زیر ساخت های لازم جهت برگزاری آزمون به صورت الکترونیک در بعضی از حوزه ها، در روز سوم مرداد ماه سالجاری در ۴۰ دانشگاه به صورت حضوری و همزمان برگزار می شود.

نظر به شرایط خاص سالجاری و مسئله همه گیری کووید ۱۹، برای دانشجویان شرکت کننده تمهیداتی از جمله انتخاب نزدیک ترین محل آزمون به محل زندگی دانشجو فراهم شده است.

دانشجویان می توانند پس از تائید رسمی سرپرست و مسئول المپیاد دانشگاه خود در بازه زمانی ۹ تا ۱۰ تیرماه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه کرده و برای آخرین بار محل آزمون خود را با توجه به محل های پیش بینی شده انتخاب کنند.

لازم است دانشگاه های برگزار کننده آزمون، همکاری لازم را با مرکز سنجش آموزش علوم پزشکی برای هرچه بهتر برگزار شدن آزمون داشته باشند.

انتهای پیام

admin

پست های مرتبط

ساخت سردیس شهدا پرستار تهران در دستور کار مدیریت شهری تهران قرار می گیرد

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار علیرضا نادعلی سخنگو ونایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با هیات مدیره نظام پرستاری تهران دیدار و گفتگو کرد.

بیانیه مهم سازمان نظام پرستاری در رابطه با مسائل روز خطاب به مردم و مسئولان پرستاران خسته اند، مردم رعایت کنید، مسئولان به وعده ها عمل کنید

سازمان نظام پرستاری در بیانیه ای ضمن تشریح وضعیت و مشکلات جامعه پرستاری در مبارزه با کرونا از مردم خواست با رعایت پروتکل ها در این مبارزه نفس گیر همراه پرستاران باشند و از مسئولان دولت خواست که به وعده های خود برای پرداخت معوقات، فوق العاده ویژه و استخدام نیرو عمل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید