صفحه اصلی > معاونت مراقبتهای پرستاری : تمدید مهلت ارسال تجربه برتر پرستاری در بحران کرونا

تمدید مهلت ارسال تجربه برتر پرستاری در بحران کرونا

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تمدید مهلت ارسال تجربه‌های برتر پرستاری در بحران کووید ۱۹ تا پایان تیر ماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نظام پرستاری تهران، «مریم حضرتی» درباره استفاده از تجربه‌های برتر پرستاران در طول بحران کرونا بیان کرد: در دوره بحران کووید ۱۹ و شرایط ویژه و خاص این بیماری، مدیریت مراقبت از بیماران مستلزم سیاستگذاری، برنامه ریزی و اجرای سریع با تبعیت از قوانین مدیریت بحران بوده است.  بنابراین مدیران پرستاری و پرستاران شاغل در مراکز مختلف درمانی، بهداشتی و مراقبتی، ناگزیر از اتخاذ شیوه‌های نوآورانه و گاهی خارج از روال معمول، این بحران را مدیریت کردند.

وی با اشاره به اهمیت اشتراک گذاری این تجارب ناب و ارزشمند و ثبت آنها جهت به کارگیری در عرصه‌های ملی و بین المللی اظهار کرد: معاونت پرستاری در صدد است تا این تجربه‌ها و خاطرات را در قالب مجموعه‌ای نفیس گردآوری و منتشر کند و ضمن ارسال تجربه‌های برتر به سازمان جهانی بهداشت، به پدیدآورندگان این آثار نیز جوایزی نفیس اهدا خواهد شد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: تجربه‌های برتر پرستاری در محورهای آموزش، هدایت و رهبری، هماهنگی، سیاستگذاری، خط مشی‌ها و سایر محورهای مشابه قابل ارائه است.  مدیران پرستاری و پرستاران شاغل حداکثر تا پایان تیر ماه جهت ارسال تجربه‌های برتر خود زمان دارند و تجربه‌های خود را از طریق مدیریت پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مربوطه به معاونت پرستاری ارسال کنند.

انتهای پیام

admin

پست های مرتبط

دریافت مجوز جذب ۲۲۰۰ نیروی قراردادی در حوزه پرستاری

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مجوز جذب ۲۲۳۸ نیروی قراردادی در حوزه پرستاری دریافت شده که در دست اقدام است و نوع تقسیم ‌بندی‌ها هم متناسب با نیاز استان‌ ها خواهد بود تا مشکل کمبود پرستار تا حدودی برطرف شود.

اجرای فاز ششم صدور پروانه صلاحیت حرفه ای پرستاران

معاون پرستاری وزیر بهداشت از اجرای مرحله ششم صدور پروانه صلاحیت حرفه‌ای برای احراز پست مدیریتی پرستاری خبرداد.

اجرای پایلوت طرح پرستار پیگیر با هدف کاهش هزینه‌های بیمارستانی

معاون پرستاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی توضیحاتی درباره طرح پرستار پیگیر ارائه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید