صفحه اصلی > مناسبتها : پیام تسلیت هیئت مدیره نظام پرستاری تهران به‌مناسبت فرا رسیدن شهادت امام جعفر صادق(ع)

پیام تسلیت هیئت مدیره نظام پرستاری تهران به‌مناسبت فرا رسیدن شهادت امام جعفر صادق(ع)

هیئت مدیره نظام پرستاری تهران در پیامی فرا رسیدن شهادت امام جعفر صادق(ع) را به جامعه پرستاری و شیعیان جهان تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری نظام پرستاری تهران، متن پیام به شرح ذیل است:

۲۵ شوال سالروز شهادت جانگداز ششمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت، حضرت امام جعفر صادق(ع) را به تمامی مسلمانان و شیعیان جهان و هموطنان گرامی تسلیت عرض می‌کنم.

ششمین شمع روشنگر و وصی پیغمبر(ص) که دوران ۳۴ ساله امامتش، فرصتی طلایی بود تا تشنه کامانِ معارفِ نابِ الهی از سرچشمه زلال وحی سیراب شوند. او که به حق برجسته ترین وارث گنجینه علوم نبوی بود و با منطق استوار و علم سرشارش نور امید را در دل‌های خسته شیعیان روشن نمود.

حضرت امام جعفر صادق(ع) در یکی از حساس ترین مقاطع تاریخ گهربار اسلام، برای تبین جایگاه امامت، سال ها تبعید و اسارت را به جان خریدند و با بیان بلیغ و کلام فصیح خویش راه را بر توطئه دشمنان دین بسته و با تربیت شاگردانی شایسته، بقاء و استمرار دین مبین اسلام را تضمین کردند. به گونه ای که تا به امروز مراجع و علمای تربیت یافته در مکتب این امام همام نقش بسیار تعیین کننده‌ای در نشر و ترویج عقاید اسلامی بر عهده داشته و این فرهنگ پویا را حفظ کردند.

رفتار حکیمانه و صبوری آن حضرت نیز در برخورد با گروه‌های دگراندیش نمونه‌ای بسیارسازنده و آموزنده از تاکید دین مبین اسلام بر کرامت انسانی و تکریم عقاید مختلف انسان‌ها بود.

هیئت مدیره نظام پرستاری تهران، سالروز شهادت جانگداز ششمین اختر تابناک ولایت و امامت، رئیس مذهب تشیع حضرت امام جعفر صادق ( ع ) بر کلیه همکاران عزیز تسلیت و تعزیت عرض می‌نماید.

انتهای پیام

admin

پست های مرتبط

تبریک فرارسیدن عید نوروز سال 1403

🌸 یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار 🌺 یا…

۱ فروردین ۱۴۰۳

دیدار هیات مدئیره نظام پرستاری تهران با نماینده مجلس شورای اسلامی در زمینه پیگیری مطالبات پرستاران

هیات مدیره نظام پرستاری تهران به منظور پیگیری مطالبات پرستاران با نماینده مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

پیام تسلیت هیئت مدیره نظام پرستاری تهران به مناسبت فرا رسیدن لیالی پر فیض قدر

هیئت مدیره نظام پرستاری تهران در پیامی به مناسبت فرا رسیدن لیالی پر فیض قدر و سالروز شهادت مولی الموحدین حضرت علی(ع) این ایام را به همه شیعیان جهان و پرستاران تسلیت گفت.

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

دیدگاهتان را بنویسید