صفحه اصلی > بیمارستان ها : رئیس بیمارستان شریعتی: سلامت کادر درمان در بحران کرونا به مخاطره افتاد

رئیس بیمارستان شریعتی: سلامت کادر درمان در بحران کرونا به مخاطره افتاد

رئیس بیمارستان شریعتی گفت: در ماه های همه گیری کرونا، کادر درمانی، سلامت خود و خانواده هایشان را به مخاطره انداختند اما قدمی پس نکشیدند.

به گزارش پایگاه خبری نظام پرستاری تهران، «سعیدرضا مهرپور»، در مراسم تقدیر ارتشیان از مدافعان سلامت که در بیمارستان شریعتی برگزار شد، این مرکز درمانی را نهادی عمومی و دولتی خواند که به ضعیف ترین و آسیب پذیر ترین قشر جامعه خدمت رسانی می کند.

وی یادآور شد: در ماه های همه گیری بیماری کرونا، کادر درمانی و پشتیبانی بیمارستان، جان بر کف، سلامت خود و خانواده هایشان را به مخاطره انداختند اما قدمی پس نکشیدند.

مهرپور با بیان اینکه ما نیز همچون ارتش در خدمت مردم هستیم خاطر نشان کرد: همانگونه که ارتش برای امنیت مردم جانفشانی می کند، مدافعین سلامت نیز برای حفظ جان مردم تلاش می کنند؛ لذا ما نقاط مشترک فراوانی داریم.

رئیس بیمارستان شریعتی، فعالیت های عام المنفعه ارتش در دوران همه گیری کرونا را موجب دلگرمی خواند و تاکید کرد: بارها از امکانات ارتش برای خدمت رسانی در حوزه سلامت بازدید کردم و از تمامی عزیزانی که خالصانه و فداکارانه در این مدت به خدمت پرداختند قدردانی می کنم.

در ابتدای این مراسم، امیر سرتیپ محمدرضا حسینی فرمانده دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن تقدیر و آرزوی سلامتی برای کادر درمانی بیمارستان دکتر شریعتی گفت: در ایام همه گیری بیماری کرونا، پزشکان و پرستاران، در جهادی بزرگ، جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و از نفس افتادند تا بیماران را به سلامت به آغوش خانواده باز گردانند.

فرمانده دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتش را خادم ملت بزرگ ایران دانست و از انتخاب شعار “مدافعان وطن، یاوران سلامت” در ۲۹ فروردین امسال، همزمان با روز ارتش خبر داد.

وی اجرای رزم نوازی و گروه کر ارتش را نماد قدردانی از مدافعان سلامت در خط مقدم خواند و تصریح کرد: ما ارتشیان به گونه ای تربیت شده ایم که ماموریت های محوله را با دقت، سرعت و عشق به انجام برسانیم و این در حالیست که عشق این ماموریت با لذت آمیخته شده است.

امیر سرتیپ حسینی، افزود: شرایط سخت کادر درمانی در دوران کرونا و استفاده از گان و البسه خاص، تحمل فشارهای روحی، دوری از خانواده، شب بیداری ها و فشارهای جسمانی، تنها مخصوص سپید پوشان کادر درمانی است که به درستی برای این منظور تربیت شده اند. ما در ارتش به وجود شما افتخار می کنیم.

وی ارتش را سد فولادینی در برابر دشمن و برادری مهربان برای ملت دانست و گفت: ما تربیت شده ایم تا جان خود را فدای ملت کنیم.   

فرمانده دژبان ارتش، در پایان با اهدای لوح تقدیر به مهرپور گفت: فرمانده قوی، پرسنلش را پا در رکاب نگاه می دارد، به شما تبریک می گویم که پرسنلی چنین جنگنده و با روحیه دارید.

در پایان این مراسم، گروه موسیقی دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن اجرای مارش نظامی، از کادر درمانی بیمارستان دکتر شریعتی تقدیر و به آنان ادای احترام کرد.

انتهای پیام

admin

پست های مرتبط

کوهساریان: پذیرای انتقادات و پیشنهادات پرستاران هستیم/ تشریح برنامه های هیئت مدیره نظام پرستاری تهران برای ۶ ماه آینده

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران گفت به دنبال ارائه خدمات و تسهیلات بهتری به جامعه پرستاران تهران بوده و پذیرای انتقادات آنان نیز هستیم.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران: ماهانه ۲۵۰ پرستار درخواست مهاجرت می دهند / مهاجرت بیش از هزار پرستار در چندماه گذشته

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران از درخواست مهاجرت ۲۵۰ پرستار به صورت ماهانه خبر داد و گفت: در طی چندماه گذشته بیش از هزار نفر از پرستاران کشور از کشور مهاجرت کرده اند که این آمار بسیار وحشتناک است .

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد؛ آمار مبتلایان کرونا تا روز سه‌شنبه پانزدهم مهر ماه/ افزایش باورنکردنی مبتلایان به کرونا+جزئیات

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز پانزدهم مهر ماه ۱۳۹۹ بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۱۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید