صفحه اصلی > هیئت مدیره و مطالبات جامعه پرستاری : نائب رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران: سهم پرستاران در بخشنامه دستور العمل پرداخت پاداش کرونا به درستی دیده نشده است

نائب رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران: سهم پرستاران در بخشنامه دستور العمل پرداخت پاداش کرونا به درستی دیده نشده است

نائب رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران با بیان این‌که سهم پرستاران دربخشنامه دستورالعمل پرداخت پاداش کرونا به درستی دیده نشده است، گفت: در پاداش کرونا سهم پرستاران نسبت به فعالیت‌هایشان کم دیده شده است.

«امین کوهساریان» در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری نظام پرستاری تهران با بیان این‌که اگر چه قطعاً معامله اصلی پرستاران با خدا بوده و هست و خواهد بود، در ادامه اظهار کرد: اما این مسأله نباید با وظیفه و توجه مسئولان نسبت به آنان در سطح کمتری قرار گیرد.

وی ادامه داد: بدون شک بیشترین تماس و زمان مراقبت بر بالین با گروه پرستاری است بیشترین میزان مواجهه هم با گروه پرستاری و خدمات است. اما این باعث نمی‌شود که ما منکر جایگاه سایر گروه‌ها باشیم.

نائب رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران خاطرنشان کرد: اما قطعاً میزان فاصله ایجاد شده در پرداختی‌ها  قابل قبول نیست و ناعادلانه است.

کوهساریان افزود: البته این موضوع مشکل ریشه‌ای در ساختار و نوع نگاه از گذشته دارد که بارها مورد نقد بوده و اشکال اساسی دارد اما در این ایام که زحمات همه گروه‌ها در جلوی انظار و رسانه‌های مختلف بررسی شد و بر هیچ کس پوشیده نماند انتظار این اندازه فاصله‌گذاری  دور از انتظار بود.

وی با تأکید بر این‌که باید میزان سطح مواجهه و زمان مواجهه ملاکی برای پرداخت پاداش کرونا برای نیروهای بیمارستانی باشد، یادآور شد: البته در دستورالعمل پرداخت پاداش کرونا زمان مطرح شده است اما در مبالغ در نظر گرفته شده فاصله بسیار است و این فاصله و اختلاف به کاهش انگیزه سایر گروه‌ها منجر می‌شود.

انتهای پیام

admin

پست های مرتبط

اقامت در هتل سنتی مظفر یزد

هیئت مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ با همکاری هتل سنتی مظفر یزد،…

۷ اسفند ۱۴۰۲

اعلام حمایت نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از جامعه بزرگ پرستاری

🔹️به گزارش روابط عمومی هيئت مديره نظام پرستاری تهران بزرگ، تعدادی از…

۶ اسفند ۱۴۰۲

دوره‌ آنژیوگرافی، آنژیوپلاستی، مداخلات پیچیده قلبی و عروق محیطی

🔴 آموزش هیئت مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ برگزار می‌کند: 🔸دوره‌ آنژیوگرافی،…

دیدگاه کاربران (2 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید