صفحه اصلی > بیمارستان ها : دکتر زالی: ۶۰ درصد افراد بستری شده در تهران سابقه مسافرت به استان ها را داشته اند

دکتر زالی: ۶۰ درصد افراد بستری شده در تهران سابقه مسافرت به استان ها را داشته اند

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران گفت: بررسی یکی از بیمارستان های ارجاعی تهران نشان می دهد ۶۰ درصد افراد بستری شده سابقه مسافرت به استان های درگیر کرونا را داشته اند.

به گزارش پایگاه خبری نظام پرستاری تهران، «علیرضا زالی» اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته در استان تهران در خصوص میزان مراجعان سرپایی در حوزه درمان ۷.۹ دهم درصد رشد داشته‌ایم و میزان بیماران جدید بستری در بیمارستان‌های استان تهران ۱۰.۱ دهم درصد بوده که نیاز به توجه جدی دارد.

زالی افزود: در ۲ بیمارستان ارجاعی استان تهران نیز افرادی بستری شده‌اند که طی ۱۰ روز گذشته درگیر تماس بوده‌اند و سفر عامل اصلی آنها بوده و طی بررسی‌ها در یکی از بیمارستان‌های ارجاعی ۶۰ درصد افراد بستری شده سابقه مسافرت به استان‌های مربوطه را داشته‌اند که متأسفانه نشان دهنده این است که موج جدیدی از بیماری ممکن است در تهران به وقوع بپیوندد که بخشی در تعاقب سفرهای غیرضروری است و تاکید می‌کنیم که این سفرها خطر آفرین بوده و روند بیماری را می‌تواند تحت شعاع قرار دهد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران در خصوص اینکه در تموج پیک اول هستیم یا وارد پیک دوم کرونا شده‌ایم گفت: این موضوع نیاز به بررسی دارد که نیازمند زمان است.

وی در رابطه با اجرای طرح ترافیک و عدم استفاده ۱۰ درصدی افراد از ماسک عنوان داشت: حتی اگر ۵ هزار نفر از کسانی که از مترو و اتوبوس استفاده می‌کنند از ماسک استفاده نکنند برای گسترش بیماری مهم هستند و در زمان اجرای طرح تحلیل صورت می‌گیرد و اگر تغییر جدی در آمارها ایجاد شود طبیعتاً طرح بازنگری خواهد شد.

انتهای پیام

admin

پست های مرتبط

کوهساریان: پذیرای انتقادات و پیشنهادات پرستاران هستیم/ تشریح برنامه های هیئت مدیره نظام پرستاری تهران برای ۶ ماه آینده

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران گفت به دنبال ارائه خدمات و تسهیلات بهتری به جامعه پرستاران تهران بوده و پذیرای انتقادات آنان نیز هستیم.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران: ماهانه ۲۵۰ پرستار درخواست مهاجرت می دهند / مهاجرت بیش از هزار پرستار در چندماه گذشته

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران از درخواست مهاجرت ۲۵۰ پرستار به صورت ماهانه خبر داد و گفت: در طی چندماه گذشته بیش از هزار نفر از پرستاران کشور از کشور مهاجرت کرده اند که این آمار بسیار وحشتناک است .

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد؛ آمار مبتلایان کرونا تا روز سه‌شنبه پانزدهم مهر ماه/ افزایش باورنکردنی مبتلایان به کرونا+جزئیات

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز پانزدهم مهر ماه ۱۳۹۹ بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۱۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید