صفحه اصلی > بیمارستان ها : سوپروایزر آموزش سلامت به مددجوی فارابی خبر داد تعریف QR کدینگ برای بروشورهای آموزشی بیماران

سوپروایزر آموزش سلامت به مددجوی فارابی خبر داد تعریف QR کدینگ برای بروشورهای آموزشی بیماران

سوپروایزر آموزش سلامت به مددجوی فارابی از تعریف QR کدینگ برای بروشورهای آموزشی بیماران این مرکز درمانی خبر داد و گفت: بدین ترتیب بیماران با اسکن … مطالب آموزشی بروشور در گوشی تلفن همراه دیده می شود.

«زینب چاووشی» در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری نظام پرستاری تهران در ادامه اظهار کرد: با توجه به میزان زیاد مراجعه به درمانگاههای آموزشی بیمارستان فارابی و هزینه زیاد کاغذ برآن شدیم تا مطالب آموزشی هر واحد از جمله آشنایی با پرسنل پروسیجرهای درمانی در هر واحد و … به صورت پاور پوینت و فیلم در سالن بخشها به نمایش گذاشته شود.

وی با اشاره به تهیه فیلم برای آشنایی بیمار با توصیه های لازم پیش از عمل چشم گفت: سالانه ۲۰ هزار بیمار مبتلا به کاتاراکت در این مرکز درمانی داریم که در آینده فیلمی هم برای معرفی این عارضه چشمی تهیه می شود.

سوپروایزر آموزش سلامت به مددجوی فارابی آموزش به پرستاران را از دیگر وظایف این واحد برشمرد و افزود: برگزاری کلاس های یوگا و حرکات اصلاحی ویژه پرستاران خانم تغییر کاربری مکانی از بیمارستان از بایگانی به باشگاهی کوچک و آماده سازی زمین هندبال و والیبال برای پرستاران از برنامه های این بخش بوده است.

چاووشی از برگزاری کلاسهایی برای سلامت بانوان خبر داد و گفت: تغذیه، سلامت روان اجرای پایلوت طرح غربالگری سلامت پرسنل از نظر ناهنجاری های اسکلتی عضلانی در ۴ بخش از موضوعات آموزش به پرستاران است.

وی یادآور شد: آموزش به پرسنل از راههای مختلف فضای مجازی و سیستم اتوماسیون و حتی از طریق سایت انجام میشود ابتدا سرپرستاران، مسئولان و رابطین آموزش میبینند سپس هر یک از آنها در کانالهای خود آموزشها را به اعضا ارائه می دهند.

انتهای پیام

admin

پست های مرتبط

کوهساریان: پذیرای انتقادات و پیشنهادات پرستاران هستیم/ تشریح برنامه های هیئت مدیره نظام پرستاری تهران برای ۶ ماه آینده

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران گفت به دنبال ارائه خدمات و تسهیلات بهتری به جامعه پرستاران تهران بوده و پذیرای انتقادات آنان نیز هستیم.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران: ماهانه ۲۵۰ پرستار درخواست مهاجرت می دهند / مهاجرت بیش از هزار پرستار در چندماه گذشته

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران از درخواست مهاجرت ۲۵۰ پرستار به صورت ماهانه خبر داد و گفت: در طی چندماه گذشته بیش از هزار نفر از پرستاران کشور از کشور مهاجرت کرده اند که این آمار بسیار وحشتناک است .

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد؛ آمار مبتلایان کرونا تا روز سه‌شنبه پانزدهم مهر ماه/ افزایش باورنکردنی مبتلایان به کرونا+جزئیات

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز پانزدهم مهر ماه ۱۳۹۹ بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۱۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید