صفحه اصلی > دانشگاه های علوم پزشکی و جلسات و مطالبات جامعه پرستاری و ویژه ها : دعوت از نظام پرستاری تهران برای شرکت در جلسه مترون ۱۷ بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی ایران

دعوت از نظام پرستاری تهران برای شرکت در جلسه مترون ۱۷ بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی ایران

دکتر کوهپایه زاده از نظام پرستاری تهران برای شرکت در جلسه مترون بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی ایران دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری نظام پرستاری تهران، دکتر «جلیل کوهپایه زاده» رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در نشست مشترک اعضای هیئت مدیره نظام پرستاری تهران، دکتر « نادر توکلی» معاون درمان و دکتر «قنبری» مدیر پرستاری دانشگاه گفت: در حوزه پرستاری توجه به معیشت، عدالت در پرداخت و سرعت در پرداخت باید مد نظر باشد.

وی با بیان اینکه اغلب بیمارستانها کارانه و اضافه کار اسفند را پرداخت و برخی حتی فروردین را هم پرداخت کرده اند، افزود: در سال ۹۸ کمترین اعتراضات پرستاری را داشتیم. قصد ما حل مسأله است نه پاسخ دادن.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان اینکه معاونت درمان همواره می کوشد تا با تعامل مشکلات را برطرف کند، در ادامه خاطرنشان کرد: هدف ما کاهش مشکلات پرستاری است تا آنها در اتمسفر بهتری فعالیت کنند.

دکتر کوهپایه زاده با بیان اینکه رویکرد ما همیشه حمایت بوده است، گفت: برگزاری جلسات با حضور نظام پرستاری، مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ایران و رئیس دانشکده پرستاری میتواند مسیری را برای همفکری و هم افزایی فراهم کند.

وی با بیان اینکه از دادن تشویقی مهم تر استخدام نیروهای پرستاری است، ادامه داد: البته پس از جذب ایجاد اطمینان و حفظ آینده شغلی برای پرستاران مهم است. امروز می توان و باید کوشید در ایام کرونایی شماری از پرستاران را استخدام کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان اینکه نظام پرستاری باید از ابزار صنفی خود برای جذب پرستاران استفاده کند، افزود: خدمات پرستاری در خارج از ایران قیمت بیشتری دارد.

دکتر کوهپایه زاده یادآور شد: باید نسبت به ایجاد وفاق تیمی تلاش کرد و از این جلسات در جهت هم افزایی فکری استفاده کرد.

انتهای پیام

admin

پست های مرتبط

مهلت ثبت‌‎نام انتخابات نظام پرستاری تمدید شد

براساس پیگیری‌های انجام شده از سوی سازمان نظام پرستاری، مهلت ثبت‌نام داوطلبان انتخابات نظام پرستاری تمدید شد.

پرچم عزای حسینی(ع) در ارتفاعات پایتخت توسط پرستاران تهرانی به اهتزاز درآمد

پرچم عزای حسینی(ع) در ارتفاعات پایتخت توسط پرستاران تهرانی به اهتزاز درآمد

دیدگاهتان را بنویسید