صفحه اصلی > انجمن های پرستاری و استخدامی : وزیر بهداشت: محاسبه و پرداخت فوق العاده ویژه در روز های آینده/پیگیری استخدام ۳۰ هزار نفر دیگر در وزارت بهداشت/ پرداخت صعوبت کار بخش های کرونایی

وزیر بهداشت: محاسبه و پرداخت فوق العاده ویژه در روز های آینده/پیگیری استخدام ۳۰ هزار نفر دیگر در وزارت بهداشت/ پرداخت صعوبت کار بخش های کرونایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری تهران ، وزیر بهداشت در نشست صمیمانه با رئیس، معاونین، اعضای هیأت امنا و هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه اولین گامی که باید بردارید تا بارتان را سبک کنید، نظارت بر اجرای پروتکل‌هاست، گفت:اگر پروتکل‌ها رعایت نمی‌شود و شما سکوت کنید، مسئولیت عمده گردن شما ست.

وی اظهار داشت: امروز دیگر روز مماشات یا قصور و کوتاه آمدن نیست  دیگر نباید ته رودخانه، مجروح و جنازه جمع کنید و اگر در سرچشمه اتفاقی در حال رخ دادن است، باید ورود کنید؛ در غیر این صورت مدیون مردم و تاریخ کشور خواهید شد.


خبر‌های مهم از فوق العاده ویژه، حق صعوبت کار و فوق العاده جذب هیات علمی

نمکی اظهار داشت: در مورد پاداش به نیرو‌های بهداشتی و درمانی، فوق العاده ویژه و حق صعوبت که برای بخش‌های کرونایی از اول سال در نظر گرفته و محاسبه کرده‌ایم و این روز‌ها به یاری خداوند پرداخت می‌شود تا از شرمندگی نیرو‌هایی که در کرونا، زحمت ویژه کشیدند، در بیاییم. مشکل فوق العاده جذب را نیز حل کردیم که از اول امسال برای همکاران هیات علمی محاسبه می‌شود.

مجوز استخدام ۳۰ هزار نفر

وزیر بهداشت در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در مورد کمبود نیروی انسانی خوشبختانه امسال مجوز استخدام ۲۲ هزار را گرفتیم و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، مجوز استخدام ۳۰ هزار نفر دیگر را داریم می‌گیریم و سعی می‌کنیم که در استان‌هایی مانند کرمانشاه، حداکثر کمک را کنیم.

نمکی در پایان تاکید کرد: در حوزه آموزش پزشکی، انتقادات فراوانی دارم،  اولا آموزش پزشکی غیرحضوری بسیار بی معنا است و نمی‌توانیم به صورت مجازی، خیلی مسائل را به دانشجویان علوم پزشکی بیاموزیم، اما باید توجه کرد که کرونا، اثرات گسترده‌ای در تمامی سطوح آموزش حتی در آموزش و پرورش در سطح دنیا داشته است و مورد مطالبه افکار عمومی است.

admin

پست های مرتبط

مهلت ثبت‌‎نام انتخابات نظام پرستاری تمدید شد

براساس پیگیری‌های انجام شده از سوی سازمان نظام پرستاری، مهلت ثبت‌نام داوطلبان انتخابات نظام پرستاری تمدید شد.

آغاز ثبت‌نام داوطلبان ششمین انتخابات هیئت مدیره نظام پرستاری

ثبت نام داوطلبان عضویت در ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری آغاز شد.

پرچم عزای حسینی(ع) در ارتفاعات پایتخت توسط پرستاران تهرانی به اهتزاز درآمد

پرچم عزای حسینی(ع) در ارتفاعات پایتخت توسط پرستاران تهرانی به اهتزاز درآمد

دیدگاهتان را بنویسید