صفحه اصلی > جلسات و هیئت مدیره و مطالبات جامعه پرستاری و اورژانس پیش بیمارستانی و انجمن های پرستاری و ویژه ها : ورود نظام پرستاری تهران به مطالبات فوریتهای پزشکی/ ارتقاء بهره وری حق مسلم فوریتهای پزشکی

ورود نظام پرستاری تهران به مطالبات فوریتهای پزشکی/ ارتقاء بهره وری حق مسلم فوریتهای پزشکی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظام پرستاری تهران، ظهر امروز نشست مشترک نظام پرستاری تهران و انجمن فوریتهای پزشکی ایران با دستور کار پیگیری روند اجرای قانون ارتقاء بهره وری تشکیل شد. در این نشست تعدادی از اعضای انجمن فوریتهای پزشکی ایران با ریاست نظام پرستاری تهران دیدار و گزارشی از سیر روند اجرائی این قانون در اورژانس پیش بیمارستانی و همچنین عدم رعایت مفاد قانونی مندرج در آیین نامه مصوب مجلس مانند عدم رعایت سقف قانونی ساعات موظفی واضافه کاراجباری بدون جلب رضایت پرسنل و عدم کسرتعطیلات رسمی از ساعات موظفی به اطلاع هیئت مدیره نظام پرستاری رسید.

دکتر زارعیان، رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران در این نشست افزود: در بالینی بودن شغل فوریتهای پزشکی هیچ تردیدی وجود نداشته و طبق نص صریح قانون، ارتقاء بهره وری کلیه شاغلین بالینی رسته بهداشتی، درمانی در بخشهای دولتی (کشوری و لشکری) و غیردولتی از جمله فوریتهای پزشکی را شامل می شود. اینکه شاغلین فوریتهای پزشکی را به پیش بیمارستانی و بیمارستانی تقسیم و ادعا نمایند که منظورقانون فوریتهای پزشکی بیمارستانی است از اساس بی پایه و فاقد مستندات قانونی است.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران در ادامه گفت: با تمام توان در کنار انجمن فوریتهای پزشکی ایران از حق مسلم همکارانمان در اورژانس پیش بیمارستانی دفاع و از ظرفیت های موجود در این مسیر بهره خواهیم برد.

نشست امروز که در دفتر هیئت مدیره نظام پرستاری تهران تشکیل شده بود با مصوباتی همراه شد. پیگیری روند شکایات برخی مسئولین برای حذف قانون مصوب و مصرح ارتقاء بهره وری در اورژانس ۱۱۵ و اعمال نفوذ احتمالی در روند پرونده موجود از طریق ارتباط مستقیم با سازمان بازرسی و ریاست قوه قضائیه و همچنین گزارش به مقام معظم رهبری از جمله مصوبات این جلسه مشترک بود.

admin

پست های مرتبط

اقامت در هتل سنتی مظفر یزد

هیئت مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ با همکاری هتل سنتی مظفر یزد،…

۷ اسفند ۱۴۰۲

اعلام حمایت نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از جامعه بزرگ پرستاری

🔹️به گزارش روابط عمومی هيئت مديره نظام پرستاری تهران بزرگ، تعدادی از…

۶ اسفند ۱۴۰۲

دوره‌ آنژیوگرافی، آنژیوپلاستی، مداخلات پیچیده قلبی و عروق محیطی

🔴 آموزش هیئت مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ برگزار می‌کند: 🔸دوره‌ آنژیوگرافی،…

دیدگاهتان را بنویسید