صفحه اصلی > علمی : نخستین آزمون زبان وزارت بهداشت دوم مرداد برگزار می‌شود

نخستین آزمون زبان وزارت بهداشت دوم مرداد برگزار می‌شود

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: پنجاه و هفتمین دوره زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت( MHLE) روز پنج‌شنبه دوم مرداد ۹۹ برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری نظام پرستاری تهران، سید «سعید هاشمی نظری» اظهار کرد: ثبت نام و ویرایش برای حضور در این آزمون از ۱۵ تیر ماه آغاز و تا ۲۱ تیر ماه ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: آغاز توزیع کارت برای حضور در پنجاه و هفتمین دوره زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت ۳۱ تیرماه است و داوطلبان باید در این روز نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی افزود: توزیع کارنامه این آزمون نیز در تاریخ ۱۲ مرداد ماه انجام خواهد شد و داوطلبان در تاریخ مذکور نسبت به دریافت کارنامه اقدام نمایند.

هاشمی نظری همچنین گفت: آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت دارای۱۰۰ پرسش در سطح آزمون استاندارد تافل شامل ۳۰ پرسش درک مطلب شنیداری، ۴۰ پرسش واژگان، ساختار و دستور زبان و ۳۰ پرسش درک مطلب نوشتاری و یکصد نمره بدون نمره منفی است.

وی یادآور شد: آزمون زبان MHLE در سال ۹۹ در پنج نوبت برگزار می‌شود. برای ورود به جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی (یا شناسنامه) الزامی است و همراه نداشتن هریک از این مدارک، موجب محرومیت از ورود به جلسه و شرکت در آزمون می‌شود.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: هر کارنامه دارای یک کُد ویژه به نام  Certification Code بوده که در بالای آن درج می شود و درستی آن از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی (در پیوند «تأیید کارنامه» یا Check Certificate Validity )قابل استعلام است؛ بنابراین، کارنامه چاپ شده یا گواهی دیگری برای شرکت کنندگان جهت ارائه به مراجع گوناگون، صادر نخواهد شد.

هاشمی نظری ادامه داد: مراجع گوناگون (دانشگاه ها، سازمان ها). می توانند به همین روش، از درستی کارنامه اطمینان حاصل کنند. پیش از مراجعه به حوزه آزمون از کارت ورود به جلسه پرینت تهیه شود زیرا در حوزه آزمون، امکانات تهیه کارت موجود نیست و از ورود افرادی که کارت ورود به جلسه و کارت ملی (یا شناسنامه) همراه نداشته باشند به سالن برگزاری آزمون، جلوگیری خواهد شد.

وی همچنین گفت: به دلیل ضرورت برقراری نظم و حفظ سکوت و آرامش در سالنهای برگزاری آزمون، درهای حوزه رأس ساعت ۸:۳۰ بسته و از ورود افرادِ دیرآمده، جلوگیری خواهد شد. هزینه ثبت نام قابل برگشت یا نگهداری برای دوره های بعدی نیست؛ داوطلبان باید پیش از اقدام به ثبت نام، از قطعیت تصمیم خود اطمینان حاصل کنند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی افزود: داوطلبان برای ثبت نام باید یک قطعه عکس تمام رخ با زمینه روشن (که در سال جاری گرفته شده باشد)، کارت ملی و صفحه اول شناسنامه خود را اسکن کرده و هنگام ثبت نام، از طریق همین سایت به مرکز سنجش آموزش پزشکی ارسال کنند.

هاشمی نظری ادامه داد: داوطلبان پس از اسکن و آماده کردن مدارک باید به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir وارد شده و با انتخاب پیوند آزمون زبان MHLE»  » و کلیک روی پیوند Send Documents & Register قسمت «پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت نام» را انتخاب کنند.

وی یادآور شد: هزینه ثبت نام یک میلیون و ۶ هزار ریال (۱۰۰ هزار و ۶۰۰ تومان) است که باید طبق دستورالعمل سایت (با استفاده از کارت های بانکی عضو شتاب) پرداخت شود.

انتهای پیام

admin

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید