صفحه اصلی > انجمن های پرستاری و استخدامی : لزوم توجه به پرداخت پاداش مناسب به پرستاران

لزوم توجه به پرداخت پاداش مناسب به پرستاران

شهید مدافع سلامت

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری تهران به نقل ازخبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  علی کریمی فیروزجائی  در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۴ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشورقرائت کرد. که میان تذکرات نمایندگان؛  نماینده مردم تبریز به همراه ۶۲ نفر از نمایندگان در خصوص پاداش پرستاران  تذکراتی دادند که در متن زیر برخی از تذکرات می خوانیم .

– تذکر روح الله متفکر آزاد نماینده تبریز به همراه ۶۲ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت و درمان درخصوص لزوم توجه به پرداخت پاداش مناسب به پرستاران درگیر در درمان بیماران کرونایی

– تذکرعلی علی زاده نماینده مردم مراغه وعجب شیر به همراه ۲۶ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: علت مسامحه و برخوردهای چندگانه با شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل با وجود تخلفات و مشکلات بدون حد و حصر جاده‌ای چیست؟

– تذکر سیدحمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تخصیص اعتبار برای بازسازی راه‌های اصلی شهرستان پلدختر و بخش معمولان.

– تذکرعلی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان به همراه ۴۱ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم رسیدگی به کمیابی و گران شدن جوجه یک روزه و نارضایتی مرغداران. همچنین تذکر به همراه ۱۹ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در ترمیم آسفالت گردنه آهوان در مسیر تهران – مشهد حدفاصل سمنان و دامغان. همچنین تذکر به همراه ۱۵ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در ترمیم آسفالت راه دامغان، معلمان و جندق.

– تذکرحسین میرزائی نماینده مردم اصفهان به همراه ۵۱ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم همکاری لازم و کافی دستگاه‌های دولتی ذیربط در طرح حدنگار یا کاداستر در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور.

admin

پست های مرتبط

مهلت ثبت‌‎نام انتخابات نظام پرستاری تمدید شد

براساس پیگیری‌های انجام شده از سوی سازمان نظام پرستاری، مهلت ثبت‌نام داوطلبان انتخابات نظام پرستاری تمدید شد.

آغاز ثبت‌نام داوطلبان ششمین انتخابات هیئت مدیره نظام پرستاری

ثبت نام داوطلبان عضویت در ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری آغاز شد.

پرچم عزای حسینی(ع) در ارتفاعات پایتخت توسط پرستاران تهرانی به اهتزاز درآمد

پرچم عزای حسینی(ع) در ارتفاعات پایتخت توسط پرستاران تهرانی به اهتزاز درآمد

دیدگاهتان را بنویسید