شهدای جنگ تحمیلی
ردیفنامنام خانوادگینام پدرمحل تولدسنولادتشهادتتصویرمحل شهادتعملیاتزندگینامه
۱حسینزمانیفرهنگتهران۱۷۱۳۴۸/۰۵/۲۱۱۳۶۸/۱۰/۲۴شلمچهکربلای ۵بیست و یکم مرداد ۱۳۴۸، در تهران چشم به جهان گشود. پدرش فرهنگ، میوه فروش بود و مادرش،رقیه نام داشت. تا پایان مقطع ابتدایی درس خواند. پرستار بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیست و چهارم دی ۱۳۶۵، در شلمچه بر اثر اصابت ترکش خمپاره شهید شد. مزار او در بهشت زهرای تهران واقع است.
۲احمدظل طاعتمحمودتهران۱۷۱۳۴۴/۰۱/۰۵۱۳۶۱/۰۲/۱۰خرمشهربیت المقدسپنجم فروردین ۱۳۴۴، در تهران چشم به جهان گشود. پدرش محمود و مادرش،فاطمه نام داشت. تاپایان سوم راهنمایی درس خواند. پرستار بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. دهم اردیبهشت ۱۳۶۱، در آبادان بر اثر اصابت ترکش شهید شد. مزار او در بهشت زهرای تهران واقع است.
۳حاجیهساعدسردرودیغلامحسینتهران۱۳۴۰/۰۱/۰۱۱۳۶۰/۰۱/۰۵پیرانشهریکم فروردین ۱۳۴۰، در تهران چشم به جهان گشود. پدرش غلامحسین و مادرش،مرضیه نام داشت. تا چهارم متوسطه درس خواند. پرستار بود. به عنوان جهادگر در جبهه حضور یافت. پنجم فروردین ۱۳۶۰، با سمت امدادگر و معلم رزمندگان در جبهه در پیرانشهر بر اثر اصابت ترکش به پشت توسط نیروهای عراقی شهید شد. مزار او در بهشت زهرای تهران واقع است.

شهدای مدافع حرم
ردیفنامنام خانوادگینام پدرمحل تولدسنتاریخ تولدتاریخ شهادتتصویرمحل شهادترشته تحصیلیمرکز درمانی
۱حمیداسداللهیشعبانعلیتهران۳۱۱۳۶۳/۱۱/۱۵۱۳۹۴/۰۹/۲۹خان طومان – سوریهپرستاریاورژانس تهران
۲محمدحسینقاسمیمنصورشهرکرد۲۷۱۳۶۹۱۳۹۵سوریههوشبریبیمارستان بقیه الله

شهدای مدافع سلامت
ردیفنامنام خانوادگیسنتصویرمرکز درمانیتاریخ شهادتروایت
۱احمدداستانی۵۵بقیه اللهشهید احمد داستانی،۴۰ سال در بیمارستان بقیه‌الله در بخش اورژانس خدمت ‌کرد. پرستار بود، بازنشسته شده بود، ‌ با ۵۵ سال سن. کرونا که آمد، به گفته پسرش احساس وظیفه کرد و سر کار حاضر شد. اصرار خانواده هم بی‌فایده بود، هرچقدر گفتند “پدر نرو”، اما گوشش بدهکار نبود.
۲شیرینصفویبقیه الله۱۳۹۹/۰۳/۲۱
۳رضافتحعلیاورژانس تهران۱۳۹۹/۰۱/۱۵رضا فتحعلی تکنسین اورژانس تهران و پایگاه ۵۱۷ اورژانس ناحیه غرب پس ۲۷ سال خدمت و تلاش، در راه مبارزه با ویروس منحوس کرونا در شهرستان قدس جان خود را از دست داد. 
۴مهدیرجبی۳۴میلاد – امام خمینی۱۳۹۹/۰۳/۳۱
۵رامینعزیزی فربهارلو۱۳۹۸/۱۲/۰۹رامین عزیزی فر فرزند محمد تقی دانش آموخته ی مقطع کارشناسی پیوسته رشته پرستاری ورودی ۹۲ دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان که در تاریخ ۹۶/۱۰/۳۰ در این واحد دانشگاهی فارغ التحصیل شده است.
✔️پرستار جوان بیمارستان بهارلو بعد از روزها مجاهدت در خط مقدم مبارزه با کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری تهران در تاریخ ۹۸/۱۲/۰۹دعوت حق را لبیک و به دیار باقی شتافت.دوست صمیمیش میگوید بیشتر اطرافیانش او را شخصی شوخ طبع،فداکار و صادق می شناختند. حسین از خاطرات خوبش با رامین تعریف می کند از شب هایی که با رامین به هیات می رفتند و او همیشه تا آخر مراسم در هیات می ماند تا دیگ های غذا را بشوید. افرادی که او را می شناختند، همیشه با شوخی های او می خندیدند،هیچ کس ناراحتی خاصی از او ندید و از او دلخور نشده بود،همیشه دلسوز بیماران بود و هر کاری از دستش برمی آمد، برای بهبود حال آنها انجام می داد.
۶مولودالساداتجعفریشهید فیاض بخش۱۳۹۸/۱۲/۲۱
۷شهروزکریمیانشهید فیاض بخش۱۳۹۸/۱۲/۲۱
۸علیصفرلومدرس۱۳۹۹/۰۶/۲۸
۹مهنازصالحی نیکو۴۲شهید لبافی نژاد۱۳۹۹/۰۷/۲۱
۱۰حسنعلی مرادیگاندی۱۳۹۹/۰۴/۲۷
۱۱زهرابی آزارمیلاد۱۳۹۹/۰۶/۱۵
۱۲کامرانبیاتفیروزآبادی۱۳۹۹/۰۱/۰۹
۱۳محمدرضادارینیگلستان
نیروی دریایی
۱۴مسلمسهیلی فرددرمانگاه شهید هجرتی دانشگاه افسری امام علی۱۳۹۹/۰۶/۱۹
۱۵محبوبهخداوردیامام خمینی