صفحه اصلی > مطالبات جامعه پرستاری : رئیس سابق نظام پرستاری تهران: شیوه پرداخت پاداش کرونا نشانه ادامه سیاستهای تبعیضی است

رئیس سابق نظام پرستاری تهران: شیوه پرداخت پاداش کرونا نشانه ادامه سیاستهای تبعیضی است

رئیس سابق نظام پرستاری تهران گفت: متأسفانه این شیوه پرداخت پاداش کرونا به پرسنل درمان نشانه ادامه سیاستهای تبعیضی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که در هر شرایطی کفه این تصمیمات به سمت پزشکان کشش بیشتری دارد.

«حمید چراغی» در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری نظام پرستاری تهران اظهار کرد: تاکنون هیچ برنامه درمانی مدونی برای این بیماران معرفی نشده و از سویی دیگر تنها گروهی از پزشکان چون طب اورژانس و عفونی مواجه بسیار اندکی و کوتاهی با این بیماران دارند.

وی ادامه داد: اما در تیم درمان این گروه پرستاری هستند که با مواجه لحظه ای و مداوم خود بدنبال بهبودی و بازگرداندن سلامتی بیماران هستند.

رئیس سابق نظام پرستاری تهران افزود: بنابراین دیده شدن تاثیر گذاری نقش پرستاران در بیماران کرونایی به میزان انترنهایی که هیچ مسئولیتی در تیم و چارت تیم درمانی ندارند و یا پرداخت بیش از سه برابری به پزشکانی که در اغلب موارد خود را در معرض بیماران مبتلا قرار نمی دهند، جفایی است که در این دستورالعمل به گروه پرستاری روا داشته اند. انتهای پیام

admin

پست های مرتبط

تعدیل نیروهای پرستاری که در زمان کرونا دست دولت را گرفتند ناجوانمردانه و به دور از انصاف است

استخدام پرستاران امر استراتژیکی است به گزارش باشگاه خبری پرستاران جوان؛ امین…

دیدگاهتان را بنویسید