صفحه اصلی > دسته‌بندی نشده : دعوت سازمان نظام پرستاری از آحاد ملت و مدافعان سلامت برای حضور در انتخابات

دعوت سازمان نظام پرستاری از آحاد ملت و مدافعان سلامت برای حضور در انتخابات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظام پرستاری تهران، سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران  از آحاد ملت  ایران، تمامی مدافعان  سلامت؛ بالاخص جامعه پرستاری برای حضور گسترده در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

در این بیانه آمده است: مردم عزیز و گرانقدر ایران اسلامی ! بی شک یکی از مهم ترین عرصه‌های تجلی دموکراسی اسلامی و مردم سالاری دینی؛ توازن بخشی به دوبال تیز پرواز ایران عزیز به سوی توفیق و تعالی یعنی اسلامیت و جمهوریت در ایران عزیزمان، برگزاری انتخابات های مختلف و ازجمله انتخابات ریاست جمهوری است. 

انتخابات اگر چه در کل کشور به مدت یک روز و برای هر ایرانی، به ظاهر یک ساعت زمان می‌برد، اما همین یکساعت در این یک روز به مثابه جان دوباره بخشیدن به سرنوشت مادی و معنوی جمعیت هشتاد و چند میلیونی ایران است. 

از منظر و نگاه ما پرستاران که خادم بی منت شما  ملت و مردم عزیز هستیم؛ مخصوصا در دوره کرونا همدیگر را بهتر از گذشته شناختیم؛ ارزش بعضی ساعات؛ دقایق وحتی ثانیه‌های زندگی  ارزش غیر قابل مقایسه باهمان  زمانها در شرایط عادی زندگی هاست.  
گاهی  ارزش ثانیه‌ها «فوق طلایی» می‌شود؛ گاهی می‌شود برای خدمت به شما یا عزیزان از خداوند متعال دقایق وثانیه‌هایی را تمنا می‌کنیم که  تضمین کننده یک عمر برای مددجو است و در آن ثانیه‌ها و دقایق «فوق طلایی » ؛ تصمیم می‌گیریم ؛ روش  و پروتکل مراقبتی و محافظتی  مدجو را انتخاب می‌کنیم.   

بنابراین، هنگامی که از زمان بهترین استفاده را می‌کنیم و با بهترین تصمیمات؛ روش‌های درست و موفقی انتخاب می‌کنیم؛  در واقع حیات، ‌سلامت ونشاط مددجوی ما مجدد تضمین می‌یابد.     

ملت عزیز !
اکنون روز جمعه،  یک زمان طلایی و یک فرصت کم تکرار در اختیار تک تک شماست.آن هم فقط با یک ساعت صرف زمان !
لذا در جمعه ۲۸ خرداد؛ شمایید و حق تعیین سرنوشت‌تان برای ۴ یا ۸ سال آتی ! 

شمایید و تعیین تکلیف برای دومین مقام کشور!   

شمایید و آفرینش مجددامید  و افتخار برای جوانان این مرزوبوم پر شهید وپرشاهد!     

شمایید و تولید امید برای دوستان و تولید قدرت و ‌اقتدار در مقابل بدخواهان ودشمنان.  

انتخابات روزجمعه آینده؛ با هر کیفیتی  که برگزار شود؛ به مدت چهار سال سکان قوه مجریه این نظام مقدس به فردی سپرده خواهد شد. 

بنابراین بیایید دوشادوش هم وبا حضور گسترده و مشارکت در تعیین فرد اصلح، امید، نشاط، همدلی، اتحاد و انسجام ملی را به نحو کم سابقه‌ای به نمایش بگذاریم  و با حضور گسترده مردم  وتمامی خادمان ملت در انتخابات روز جمعه، پیوند ناگسستنی مردم، نظام  ودوستان منطقه‌ای وبین المللی‌مان را بیش از پیش محکم  کرده و به نمایش بگذاریم و دشمنان کشورمان را مایوس و نا امید کنیم و روح  امام شهدا و شهدای عزیز ؛ به ویژه سیدالشهدای مقاومت، سردار دل‌ها؛ قاسم سلیمانی عزیز را شاد ومشعوف کنیم.        

لذا در پایان سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران  از یکایک مردم عزیز کشور،جامعه نظام سلامت و آحاد جامعه  پرستاری کشور و خانواده‌های محترم این عزیزان درخواست می‌کند با حضور پر شور خود و با دعوت از سایر اطرافیان  خود در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران با مشارکت بالا؛ در انتخابات افتخار آفرین و با انتخاب اصلح؛ بیش از پیش شاهد ایرانی قوی، استوار، سرافراز و‌ سربلند باشیم.

انتهای پیام/

admin

پست های مرتبط

حضور اعضای ششمین دوره هیئت مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ در آیین بزرگداشت مقام پرستار

در مراسم بزرگداشت مقام پرستار روز چهارشنبه، یکم آذر ماه که به…

۲ آذر ۱۴۰۲

تجمع روز چهارشنبه جامعه پرستاری کشور از مردم و کادر درمان غزه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات مدیره نظام پرستاری تهران، علی عباسی…

۲۶ مهر ۱۴۰۲

لیست صندوق های ثابت و سیار جهت شرکت در انتخابات نظام پرستاری منتشر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظام پرستاری تهران، ششمین دوره انتخابات هیات…

۶ مهر ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید