صفحه اصلی > ویژه ها : جذب ۲۰ هزار پرستار در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفت

جذب ۲۰ هزار پرستار در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفت

به گزارش هیات مدیره سازمان نظام پرستاری تهران؛ بهرام عین‌اللهی در جمع خبرنگاران در سمنان اظهار داشت: مجوز استخدام ۲۰ هزار پرستار جدید در کشور با توجه به کمبود نیروی پرستار در کشور اخذ شده است.

وی با شاره به خدمات ارزنده کادر بهداشت و درمان به‌ویژه پرستاران در دوران شیوع کرونا خاطرنشان کرد: اولویت استخدام با پرستارانی است که در زمان شیوع کرونا در بیمارستان‌های کشور خدمت ارائه داده‌اند.

وی افزود: این دسته از پرستاران ۳۵ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز ممکن را کسب می‌کنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پرشکی با بیان اینکه این موضوع یک خبر خوب برای جامعه سلامت کشور محسوب می‌شود تصریح کرد: اولویت ما در استخدام ۲۰ هزار پرستار جدید، کسانی هستند که در دوران کرونا خدمت کردند و این پرستاران برای استخدام امتیاز ویژه می‌گیرند.

عین‌اللهی بیان کرد: ۳۵ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز ممکن استخدام را به این دسته افراد می‌دهیم تا اولویت را برای استخدام آنان داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ۳۵۰۰ کاردان و کارشناس فوریت‌های پزشکی علاوه بر ۲۰ هزار پرستار نیز جذب می‌شود.

با احتساب این گفته وزیر بهداشت، مجموع استخدامی‌های وزارت بهداشت در رسته‌های پرستاری و فوریت‌های پزشکی به ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر می‌رسد که عدد قابل توجهی است.

عین‌اللهی با بیان اینکه تلاش پرستاران در همه زمان‌ها به ویژه در دوران شیوع کرونا بی‌نظیر بوده است گفت: ما ۳۰۰ شهید سلامت در این چند سال تقدیم ملت ایران کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه کارکنان حوزه سلامت، بیماران را در ایام شیوع کرونا تنها نگذاشتند خاطرنشان کرد: علی رغم اینکه، دوران شیوع کرونا، دوران خیلی سختی بوده و تعداد بیماران در مراکز درمانی بسیار زیاد بوده و حتی با وجود اینکه مردم نیز در قرنطینه به سر می‌بردند؛ اما کادر درمان همواره در محل خدمت خود (در خط مقدم مبارزه با کرونا) حاضر بودند.

admin

پست های مرتبط

مهلت ثبت‌‎نام انتخابات نظام پرستاری تمدید شد

براساس پیگیری‌های انجام شده از سوی سازمان نظام پرستاری، مهلت ثبت‌نام داوطلبان انتخابات نظام پرستاری تمدید شد.

پرچم عزای حسینی(ع) در ارتفاعات پایتخت توسط پرستاران تهرانی به اهتزاز درآمد

پرچم عزای حسینی(ع) در ارتفاعات پایتخت توسط پرستاران تهرانی به اهتزاز درآمد

دیدگاهتان را بنویسید