صفحه اصلی > انجمن های پرستاری و استخدامی : تمدید آزمون استخدامی وزارت بهداشت تا روز جمعه

تمدید آزمون استخدامی وزارت بهداشت تا روز جمعه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظام پرستاری تهران؛ سیدکامل تقوی نژاد، گفت: تا پایان روز چهارشنبه ۱۵۰هزار نفر در این آزمون نام نویسی کردند که در پی استقبال صورت گرفته و درخواست های واصله، زمان ثبت نام تمدید می شود.

وی تعداد شاغلین دانشگاه های علوم پزشکی کشور را بیش از ۵۲۲هزار نفر عنوان و تصریح کرد: در مجموع ۵۷۹ هزار و ۱۷۴ پست سازمانی مصوب در دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور وجود دارد که از این تعداد ۲۲۰هزار و ۶۲۹ پست با تصدی و ۳۵۸ هزار و ۵۴۵پست بلاتصدی است و بقیه شاغلین به صورت تبصره ای، طرحی و شرکتی با این وزارتخانه همکاری دارند.

تقوی نژاد، تاکید کرد:  بر اساس بررسی و نیازسنجی صورت گرفته در حوزه سلامت کشور بالغ بر ۱۸۵ هزار نیرو نیاز است که انتظار داریم همکاری لازم در زمینه صدور مجوز جذب و بکارگیری نیروی انسانی برای رفع این چالش مهم هم چنان تداوم داشته باشد.

بنابر اعلاو وبدا، وی با اشاره به دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید در زمینه افتتاح و راه اندازی پروژه های عمرانی و بیمارستانی حوزه سلامت کشور، عنوان کرد: در سال های اخیر تعداد زیادی بیمارستان، مرکز بهداشتی درمانی، پایگاه اورژانس ۱۱۵، بلوک زایمانی و اورژانس بیمارستانی، راه اندازی شد که این مراکز و بیمارستان ها، نیازمند تامین هرچه سریع تر نیروی انسانی برای خدمت رسانی مطلوب تر به مردم هستند.

admin

پست های مرتبط

مهلت ثبت‌‎نام انتخابات نظام پرستاری تمدید شد

براساس پیگیری‌های انجام شده از سوی سازمان نظام پرستاری، مهلت ثبت‌نام داوطلبان انتخابات نظام پرستاری تمدید شد.

آغاز ثبت‌نام داوطلبان ششمین انتخابات هیئت مدیره نظام پرستاری

ثبت نام داوطلبان عضویت در ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری آغاز شد.

پرچم عزای حسینی(ع) در ارتفاعات پایتخت توسط پرستاران تهرانی به اهتزاز درآمد

پرچم عزای حسینی(ع) در ارتفاعات پایتخت توسط پرستاران تهرانی به اهتزاز درآمد

دیدگاهتان را بنویسید