صفحه اصلی > مصاحبه ها و مطالبات جامعه پرستاری : تأکید نائب رئیس نظام پرستاری تهران بر ضرورت تشکیل کارگروهی ویژه برای در نظر گرفتن همه جوانب ایثارگری برای پرستاران

تأکید نائب رئیس نظام پرستاری تهران بر ضرورت تشکیل کارگروهی ویژه برای در نظر گرفتن همه جوانب ایثارگری برای پرستاران

نائب رئیس نظام پرستاری تهران بر ضرورت تشکیل کارگروهی ویژه متشکل از بنیاد شهید و سازمان نظام پرستاری و دیگر ارگان‌های مرتبط برای در نظر گرفتن همه جوانب ایثارگری پرستاران درگیر کرونا تأکید کرد.

«امین کوهساریان» در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری نظام پرستاری تهران اظهار کرد: به نظر بنده باید کارگروهی ویژه تشکیل شود و همه جوانب در ارتباط با بهره مندی پرستاران از حق کرونا در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: قطعاً همه پرستارانی که بدون در نظر گرفتن خطرات احتمالی برای خود و خانواده عرصه مراقبت و درمان را خالی نکردند و  جانفشانی کردند ایثارگرند و حق ایثارگری ایشان نزد خداوند متعال پابرجاست اما در نظر گرفتن آن و قانونی کردنش توسط مسئولان نباید امری خارق‌العاده به نظر برسد.

نائب رئیس نظام پرستاری تهران افزود: ضمناً شماری از همکاران دچار آسیب‌ها و  اثرات بجا مانده ناشی از ابتلا شده‌اند که توجه به آن و جانباز قلمداد کردن این گروه نیز امری بدیهی باید باشد.

کوهساریان تصریح کرد: این در حالی است که حتی در برخی کشورها در پیش از بحران کرونا نه تنها به صدمات جسمی بلکه به صدمات روحی ایشان نیز توجه می‌شود. از این‌رو بهره‌مندی پرستاران از قانون ایثارگری امری کاملاً منطقی است و سایر امتیازات نیز باید لحاظ شود.

انتهای پیام

admin

پست های مرتبط

پیام تبریک اعضای هیات مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ به مناسبت عید نوروز

، اعضای هیات مدیره نظام پرستاری تهران به مناسبت آغاز سال جدید بیانیه ای را منتشر کردند .

اجرای قانون تعرفه‌گذاری با وجود پیگیری‌های سازمان نظام پرستاری متوقف شده است

رئیس هیئت‌مدیره نظام پرستاری تهران، گفت: قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری با توجه به پیگیری‌های متعدد سازمان نظام پرستاری متوقف شده و مراحل بعدی این قانون تاکنون پرداخت نشده است.

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

  1. سلام و درود خدمت سرور عزیز حاج امین کوهساریان
    سپاس از اینکه به فک جامعه پرستاران هستید
    خدا کمکتون کنه به اهداف خیر بلند دست پیدا کنید

دیدگاهتان را بنویسید