صفحه اصلی > انجمن های پرستاری و استخدامی : بسته حمایتی برای ترمیم حقوق پرستاران به ستاد ملی کرونا ارائه می شود

بسته حمایتی برای ترمیم حقوق پرستاران به ستاد ملی کرونا ارائه می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظام پرستاری تهران به نقل از وبدا، دکتر عباس عبادی درباره شایعات مطرح شده مبنی بر اینکه پرستاران کمترین حقوق را در میان کارمندان دولت دریافت می‌کنند، افزود: براساس اعلام سازمان برنامه و بودجه پرداختی ها در بخش دولتی به همکاران سلامت و پرستاران از اسفند ۹۸ تا امروز، علاوه بر افزایش های معمول که برای کارکنان دولت لحاظ شده است، با اضافه شدن فوق العاده ویژه و پاداش های مربوط به کرونا این موضوع تا حدودی اصلاح شده است.

در دوره همه گیری کرونا در ایران و جهان، خوشبختانه کارکنان نظام سلامت در ایران ه بویژه همکاران خدوم پرستاری نشان دادند که در زمان بحران در کنار مردم هستند. تلاش های علمی و ایثارگرانه آنان در سطح وسیعی به کنترل این بیماری کمک کرد و ایثارگری وتقدیم  شهدای زیادی در این عرصه حکایت از این موضوع دارد.
 وی همچنین گفت: مردم و رسانه ها بازخورد مناسبی برای قدردانی خدمات پرستاران داشتند. به موازات آن تا حدودی در طول بیست و چند ماه گذشته با توجه به گزارش سازمان برنامه و بودجه، به شکل قابل توجهی میزان پرداختی ها برای همه کارکنان نظام سلامت از جمله پرستاران افزایش یافته است.

دکتر عبادی همچنین گفت: در ادامه افزود: البته گاهی  در برخی سازمان ها که ممکن است خدمات سلامت ارائه کنند ولی زیر مجموعه وزارت بهداشت نیستند مثل نهادهای خصوصی یا نهادهای عمومی شاهد شکاف بین حقوق بخش های دولتی و غیردولتی هستیم که امیدواریم دریافتی های همکارانمان در بخش های غیر دولتی هم ترمیم شود.

معاون پرستاری افزود: براساس اعلام سازمان برنامه و بودجه پرداختی ها در بخش دولتی به همکاران سلامت و پرستاران از اسفند ۹۸ تا امروز، علاوه بر افزایش های معمول که برای کارکنان دولت لحاظ شده است، با اضافه شدن فوق العاده ویژه و پاداش های مربوط به کرونا این موضوع تا حدودی اصلاح شده است.

 وی عنوان کرد: امیدوارم فوق العاده خاص و معافیت از مالیات و سایر مزایا در بسته پیشنهادی وزارت بهداشت مورد توجه قرار گیرد و بتوانیم تا حدی از زحماتی که همکارانمان داشتند، قدردانی کنیم.

برچسب ها :

admin

پست های مرتبط

مهلت ثبت‌‎نام انتخابات نظام پرستاری تمدید شد

براساس پیگیری‌های انجام شده از سوی سازمان نظام پرستاری، مهلت ثبت‌نام داوطلبان انتخابات نظام پرستاری تمدید شد.

آغاز ثبت‌نام داوطلبان ششمین انتخابات هیئت مدیره نظام پرستاری

ثبت نام داوطلبان عضویت در ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری آغاز شد.

پرچم عزای حسینی(ع) در ارتفاعات پایتخت توسط پرستاران تهرانی به اهتزاز درآمد

پرچم عزای حسینی(ع) در ارتفاعات پایتخت توسط پرستاران تهرانی به اهتزاز درآمد

دیدگاهتان را بنویسید