صفحه اصلی > علمی : امشب آخرین مهلت تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان کرونایی آزمون دکتری

امشب آخرین مهلت تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان کرونایی آزمون دکتری

داوطلبان آزمون دکتری سال ۹۹ که مبتلا به کرونا هستند تا ساعت ۲۴ امشب فرصت دارند، فرم خود اظهاری را تکمیل کنند.

به گزارش پایگاه خبری نظام پرستاری تهران، سازمان سنجش آموزش کشور با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۳۹۹ که دچار بیماری کووید ۱۹ شده‌اند(اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا مبتلایانی که در منزل قرنطینه هستند) تدابیر ویژه‌ای اتخاذ نموده است.

 بر این اساس داوطلبانی که بیماری آنها از تاریخ ۲۸ تیر ۹۹ به صورت قطعی تایید شده است تا آخر وقت امروز مهلت دارند با مراجعه به درگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور(بخش آزمون دکتری) فرم خوداظهاری را تکمیل و گواهی ابتلا به کرونا(تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن وجود ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

داوطلبانی که فرم فوق را تکمیل کنند براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر داوطلبان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستانهای تعیین شده صرفاً در شهرهای محل برگزاری آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به کرونا برگزار خواهد شد.

بر این اساس همه داوطلبان آزمون دکتری لازم است از روز سه‌شنبه هفتم مرداد ۹۹ به سامانه خودارزیابی بیماری کووید ۱۹ به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری اقدام  کنند و پرینت گواهی سلامت صادره شده را در روز برگزاری آزمون تحویل دهند.

انتهای پیام

admin

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید