صفحه اصلی > انجمن های پرستاری و استخدامی : آزمون استخدام برای بیش از ۴۰هزار نفر در حوزه سلامت برگزار می‌شود

آزمون استخدام برای بیش از ۴۰هزار نفر در حوزه سلامت برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات مدیره نظام پرستاری تهران، آیین تجلیل از بانوان مدافع سلامت شهر تهران با حضور عباس عبادی؛ معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سوده نجفی؛ عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، سیدمحد رحیم مرتضوی؛ شهردار منطقه۹، مریم اردبیلی؛ مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران و بانوان مدافع سلامت مناطق ۲۲گانه در سالن همایش‌های برج آزادی برگزار شد. 

عباس عبادی؛ معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تشکر از شهرداری تهران به ویژه منطقه ۹ در اجرای این گردهمایی گفت: همکاران ما در دوران سخت ۳ سال گذشته توانستند در سنگر خدمت به مردم از عهده وظیفه خود برآیند.

وی با اشاره به مجموع فعالیت‌های بخش بهداشت و درمان کشور در دولت سیزدهم افزود: کار ما در حوزه بهداشت و درمان به ۲ بخش تقسیم می‌شود که در بخش اول که قابل توجه است تعرفه گذاری خدمات پرستاری که به دلایلی ۱۵ سال عملیاتی نشده بود از آبان ماه اجرایی شد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد: بخش دوم مربوط به مبحث استخدام در حوزه سلامت است که تفاهمات با سازمان استخدامی در حال نهایی شدن است که در صورت صدور مجوز آزمون استخدامی را با رعایت اولویت افرادی که در دوران کرونا فعال بوده‌اند را تا پایان سال برای بالغ بر ۴۰هزار نفر اجرایی می‌کنیم.

برچسب ها :

admin

پست های مرتبط

مهلت ثبت‌‎نام انتخابات نظام پرستاری تمدید شد

براساس پیگیری‌های انجام شده از سوی سازمان نظام پرستاری، مهلت ثبت‌نام داوطلبان انتخابات نظام پرستاری تمدید شد.

آغاز ثبت‌نام داوطلبان ششمین انتخابات هیئت مدیره نظام پرستاری

ثبت نام داوطلبان عضویت در ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری آغاز شد.

پرچم عزای حسینی(ع) در ارتفاعات پایتخت توسط پرستاران تهرانی به اهتزاز درآمد

پرچم عزای حسینی(ع) در ارتفاعات پایتخت توسط پرستاران تهرانی به اهتزاز درآمد

دیدگاهتان را بنویسید