صفحه اصلی > انجمن های پرستاری و استخدامی : کشورهای اروپایی برای پرستاران ایرانی تور پهن کرده‌اند

کشورهای اروپایی برای پرستاران ایرانی تور پهن کرده‌اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظام پرستاری تهران، وحید وزیرزاده گفت: متاسفانه در بسیاری از اوقات مسئولان در هنگام نیاز به جامعه پرستاری وعده‌های استخدام می‌دهند و پس از عبور از بحران‌های جدی وعده‌های خودشان را فراموش می‌کنند.

وی با اشاره به نقش پُر رنگ پرستاران در دفاع از سلامت جامعه، اظهار داشت: ما در انجمن پرستاری وعده‌ی استخدام ۴ هزار پرستار را پیگیری می‌کنیم و اعتقاد داریم که این کار باید هر چه زودتر انجام شود.

مسئول آموزش انجمن پرستاری تاکید کرد: امیدوارم پس از پایان پاندمی کرونا، پرستاران همانند این روزها برای مردم و مسئولان صاحب ارزش و اهمیت باشند.

وی با اشاره به این که پرستاران همیشه سپر بلای سلامت جامعه هستند، ادامه داد: پرستاران بنابر شغلی که دارند در طول زندگی با فرسودگی‌های متنوعی درگیر می‌شوند.

وحید وزیرزاده با بیان این که بسیاری از دستورالعمل‌های مرتبط با جامعه پرستاری خاک می‌خورند، اظهار داشت: «تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری» از جمله قوانینی است که پس از ۱۳ سال – مصوب مجلس شورای اسلامی – هنوز به مرحله‌ی اجرا نرسیده است.

پرستاری عشق است

وی با اشاره به این که حقوق پرستاران در سال ۱۴۰۰ افزایش پیدا کرده است، اضافه کرد: حقوق فعلی پرستاران با میزان فشار و زحمت کاری‌ آن‌ها هماهنگ نیست.

عضو هیئت مدیره انجمن پرستاری افزود: پرستاران باید به اندازه‌ای تامین باشند که بتوانند سلامت جامعه را حفظ کنند.

وی در برنامه روزنه با بیان این که پرستاری یک عشق است، گفت: هیچ پرستاری بدون عشق و علاقه نمی‌تواند کار کند.

وحید وزیرزاده تصریح کرد: پرستاران در هر مقطع زمانی با بیماری‌های متعددی رو به رو می‌شوند و هر بار با عشق به کارشان به میدان می‌آیند و فرآیند مبارزه و حفظ سلامت جامعه را پی می‌گیرند.

وی با اشاره به شرایط کاری و زندگی پرستاران در ایران، توضیح داد: متاسفانه امروزه بسیاری از پرستاران ایرانی در فکر مهاجرت هستند.

مسئول آموزش انجمن پرستاری با اشاره به این که پرستاران ایرانی بسیار باسواد و خبره هستند، افزود: اکثر کشورهای اروپایی و عربی برای جذب پرستاران ایرانی تور پهن کرده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

admin

پست های مرتبط

مهلت ثبت‌‎نام انتخابات نظام پرستاری تمدید شد

براساس پیگیری‌های انجام شده از سوی سازمان نظام پرستاری، مهلت ثبت‌نام داوطلبان انتخابات نظام پرستاری تمدید شد.

آغاز ثبت‌نام داوطلبان ششمین انتخابات هیئت مدیره نظام پرستاری

ثبت نام داوطلبان عضویت در ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری آغاز شد.

پرچم عزای حسینی(ع) در ارتفاعات پایتخت توسط پرستاران تهرانی به اهتزاز درآمد

پرچم عزای حسینی(ع) در ارتفاعات پایتخت توسط پرستاران تهرانی به اهتزاز درآمد

دیدگاهتان را بنویسید