صفحه اصلی > انجمن های پرستاری و استخدامی : ایثارِ پرستاران را وظیفه‌شان تلقی می‌کنند

ایثارِ پرستاران را وظیفه‌شان تلقی می‌کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظام پرستاری تهران، قاضی زاده هاشمی نایب رییس اول مجلس در مراسم یادواره شهدا و ایثارگران حوزه پرستاری اظهار داشت: مجموعه پرستاری به معنای عشق است که می‌بینیم آنها به شکل مجنون وار دور بیماران می‌چرخند به گونه‌ای که جان خود را هم فدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: پرستاران مظلوم هستند و به اندازه حقشان به آنها توجه نشده است. می‌بایست این فداکاری‌ها به درستی نشان داده شود اما سیمای واقعی پرستاران نشان داده نمی‌شود از برخی گروه‌ها مثل آتش نشانان تصویر درستی نشان داده شده است تا پرستاران. متاسفانه ایثار به عنوان وظیفه نشان داده می‌شود.

قاضی زاده گفت: سلامت اصلی‌ترین موضوع یک انسان است. کرونا به ما نشان داد هیچ موضوعی مهم تر از سلامت نیست و در دین ما سلامت آنقدر مهم است که به خاطر آن مستحبات دینی تعطیل می‌شود.

او افزود: کرونا این را به ما یادآوری کرد که در نوع نگاهمان نسبت به برنامه ریزی و بودجه کشور اولویت‌بندی کنیم و به سلامت اهمیت بیشتری دهیم. امسال حرکت خوبی برای استخدام نیروی انسانی در این بخش شکل خواهد گرفت. امیدواریم یک مقدار با کار تبلیغی و رسانه‌ای موثر، ارزش وجودی این کار به درستی نشان داده شود.

برچسب ها :

admin

پست های مرتبط

مهلت ثبت‌‎نام انتخابات نظام پرستاری تمدید شد

براساس پیگیری‌های انجام شده از سوی سازمان نظام پرستاری، مهلت ثبت‌نام داوطلبان انتخابات نظام پرستاری تمدید شد.

آغاز ثبت‌نام داوطلبان ششمین انتخابات هیئت مدیره نظام پرستاری

ثبت نام داوطلبان عضویت در ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری آغاز شد.

پرچم عزای حسینی(ع) در ارتفاعات پایتخت توسط پرستاران تهرانی به اهتزاز درآمد

پرچم عزای حسینی(ع) در ارتفاعات پایتخت توسط پرستاران تهرانی به اهتزاز درآمد

دیدگاهتان را بنویسید