صفحه اصلی > سایر : شهید مدافع سلامت

شهید مدافع سلامت

شهید مدافع سلامت

شهید مدافع سلامت

همان طور که می دانید امروزه ویروس کرونا همه ی جهان را در بر گرفته است و زندگی همگان با خطری بزرگ روبرو است. در این روز ها بسیاری از پرستاران ، جان خود را در دست گرفته و برای حفظ جان مردم زندگی خود را رها کرده اند. تعداد زیادی از این مدافعان سلامت جان خود را در این راه از دست دادند. رییس دانشگاه شهید بهشتی اعلام نمود که شهر تهران ۴۶ شهید مدافع سلامت تقدیم کرده است. هم چنین تعداد شهید مدافع سلامت در دیگر استان ها را ۲۰۰ نفر اعلام نمود. ایشان هم چنین خاطر نشان کردند که تعداد بسیاری از پرستاران و همکاران نظام سلامت در چند ماه اخیر به فرم سخت بیماری کرونا مبتلا گردیدند و هم چنین درد بسیار کشیدند.

علیرضا زالی ، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، به علت درخواست های مکرر خانواده های پرستاران و شهدای مدافع سلامت از ملت ایران تقاضا کرد که به منظور شکست زنجیره ی انتقال کرونا ، شیوه نامه های بهداشتی و هم چنین محدودیت ها و رفت و آمد ها را رعایت نمایند. مردم باید در این راه همدل شوند تا به کمک یکدیگر از این ویروس رهایی یابند.

رییس بنیاد مستضعفان ، بیان نمود شهید صفوی به علت خدمت رسانی به بیماران کرونایی مدت ها با خانواده ی خود دیدار نمی کرد. ایشان هم چنین بیان نمودند که پرستاران و همکاران نظام سلامت به منظور محافظت از سلامت خانواده های خود در شرایط بسیار سختی هستند و به همین علت از مردم ایران درخواست نمود که به شیوه نامه های بهداشتی عمل نمایند.

پرویز فتاح ، رییس بنیاد مستضعفان ، هم چنبن به درمان مجروحان و زخمی های مدافع حرم و دفاع مقدس اشاره نمود و یاداوری نمود که همکاران نظام سلامت در عرصه خدمت رسانی به بیماران کرونایی جان خود را به خطر انداختند و جانانه با ویروس کرونا جنگیدند.

پرویز فتاح هم چنین اشاره نمود که خانواده ی صفوی ۴ نفر از اعضای خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادند. پس توصیه نمود که مردم شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کرده و از ورود به تجمعات جلوگیری نمایند.

admin

پست های مرتبط

کمبود ۶ میلیون پرستار در جهان

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پرستاران را از مهم ترین منابع انسانی نظام سلامت خواند و اعلام کرد: کمبود گروه پرستاری توسط سازمان بهداشت جهانی، اصلی ترین مشکل کمبود نیروی انسانی نظام های سلامت است.

۲۷ خرداد ۱۴۰۲

پیام تبریک اعضای هیات مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ به مناسبت عید نوروز

، اعضای هیات مدیره نظام پرستاری تهران به مناسبت آغاز سال جدید بیانیه ای را منتشر کردند .

اجرای قانون تعرفه‌گذاری با وجود پیگیری‌های سازمان نظام پرستاری متوقف شده است

رئیس هیئت‌مدیره نظام پرستاری تهران، گفت: قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری با توجه به پیگیری‌های متعدد سازمان نظام پرستاری متوقف شده و مراحل بعدی این قانون تاکنون پرداخت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید