صفحه اصلی > حوادث و بلایا : در پی حمله تروریستی به دانشگاه کابل صورت گرفت؛ ابراز همدردی مسئولین سازمان نظام پرستاری با ملت افغانستان در حادثه تروریستی کابل

در پی حمله تروریستی به دانشگاه کابل صورت گرفت؛ ابراز همدردی مسئولین سازمان نظام پرستاری با ملت افغانستان در حادثه تروریستی کابل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری تهران ؛ سه مهاجم گروه تروریستی داعش دوشنبه ۱۲ آبان ماه پس از یک انفجار وارد دانشگاه کابل شدند و بسوی دانشجویان تیراندازی کردند.
بر اساس گزارش‌های رسمی در حمله به دانشگاه کابل دستکم ۲۲ نفر کشته و ۲۷ تن دیگر زخمی شده‌اند اما منابع غیررسمی آمار تلفات را بسیار بیشتر اعلام کرده‌اند.
این حمله واکنش‌های گسترده‌ داخلی و بین‌المللی را در پی داشت و سازمان ملل و نمایندگان بیش از ۴۰ کشور این اقدام تروریستی را محکوم کردند.

در همین راستا دانشجویان کشورمان  همچنین با در دست داشتن دست‌نوشته‌هایی، آمریکا و رژیم صهیونیستی را، بنیان‌گذار داعش دانسته و با سر دادن شعارهایی انزجار خود را نسبت به سیاست‌های خصمانه سردمداران آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان دادند.

همچنین در پی این عملیات ‌تروریستی، نمایندگان سازمان نظام پرستاری کشور با حضور در سفارت افغانستان پیام تسلیت خود را به سفیر ابلاغ کردند مسئولین سازمان نظام پرستاری با اهداء سبد گل یاد و خاطره درگذشتگان این حادثه تروریستی را گرامی دانستند .

برخی از مقامات کشورمان و سفرای کشورهای مختلف مقیم تهران و همچنان مسئولین دانشگاه‌ها برای عرض تسلیت و ابراز همدردی با دولت و ملت افغانستان در سفارت  این کشور در تهران حضور یافتند.

admin

پست های مرتبط

ساخت سردیس شهدا پرستار تهران در دستور کار مدیریت شهری تهران قرار می گیرد

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار علیرضا نادعلی سخنگو ونایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با هیات مدیره نظام پرستاری تهران دیدار و گفتگو کرد.

دیدگاهتان را بنویسید