صفحه اصلی > حوادث و بلایا : آخرین آمار مبتلایان کرونا تا روز دوشنبه بیست و هشتم مهر ماه/ فاجعه در فوتی‌های کرونا+جزئیات

آخرین آمار مبتلایان کرونا تا روز دوشنبه بیست و هشتم مهر ماه/ فاجعه در فوتی‌های کرونا+جزئیات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظام پرستاری تهران، سیما سادات لاری ظهر امروز در ارتباط با وضعیت ابتلای کرونا در کشور با اشاره به تعداد مبتلایان گفت: از دیروز تا امروز بیست و هشتم مهرماه سال ۱۳۹۹ بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴ هزار و ۲۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی بستری شدند.

وی با بیان این‌که مجموع بیماران کووید-۱۹ در کشور به ۵۳۴ هزار و ۶۳۱ نفر رسید، گفت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۳۷ بیمار کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۳۰ هزار و ۷۱۲ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به این‌که خوشبختانه تاکنون ۴۳۱ هزار و ۳۶۰ نفر از بیماران بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند، افزود: ۴ هزار و ۷۷۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری گفت: تاکنون ۴ میلیون و ۵۴۰ هزار و ۴۵۵ آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت در خصوص استان‌های با وضعیت قرمز و هشدار عنوان کرد: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز و استان‌های هرمزگان، فارس و گلستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/

admin

پست های مرتبط

ساخت سردیس شهدا پرستار تهران در دستور کار مدیریت شهری تهران قرار می گیرد

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار علیرضا نادعلی سخنگو ونایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با هیات مدیره نظام پرستاری تهران دیدار و گفتگو کرد.

دیدگاهتان را بنویسید