صفحه اصلی > مطالبات جامعه پرستاری و کمیسیون بهداشت مجلس و ویژه ها : نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس: فوق‌العاده ویژه حقوق کارکنان بهداشت محقق می‌شود

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس: فوق‌العاده ویژه حقوق کارکنان بهداشت محقق می‌شود

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با قدردانی از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کارکنان این وزارتخانه گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده، پرداخت فوق‌العاده ویژه حقوق مدافعان سلامت محقق خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری نظام پرستاری تهران، «سید محمد پاک مهر»، افزود: مدافعان سلامت با ایثار و از خود گذشتگی باید بیش از این مورد توجه قرار گیرند، از این رو از وزیر بهداشت خواسته ایم در تامین حداقل هایی که دیگر کارمندان از آن برخوردار هستند، کارکنان حوزه بهداشت و درمان نیز بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: پرداخت فوق العاده ویژه حقوق کارکنان بهداشت و درمان در دستور کار وزیر قرار گرفته و ۱۰۰ درصد به انجام خواهد رسید، زیرا این  حق مدافعان سلامت است به خصوص اینکه در این ایام کرونایی به خوبی عمل کرده اند و باید به آنها توجه ویژه شود.

پاک مهر در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا در ۶ ماهه نخست سال پرداخت فوق العاده ویژه اجرا می شود؟، گفت: از هیچ تلاشی در این زمینه کوتاهی نخواهیم کرد.

انتهای پیام

admin

پست های مرتبط

مهلت ثبت‌‎نام انتخابات نظام پرستاری تمدید شد

براساس پیگیری‌های انجام شده از سوی سازمان نظام پرستاری، مهلت ثبت‌نام داوطلبان انتخابات نظام پرستاری تمدید شد.

پرچم عزای حسینی(ع) در ارتفاعات پایتخت توسط پرستاران تهرانی به اهتزاز درآمد

پرچم عزای حسینی(ع) در ارتفاعات پایتخت توسط پرستاران تهرانی به اهتزاز درآمد

دیدگاهتان را بنویسید