صفحه اصلی > هیئت مدیره : همکاری پژوهشی نظام پرستاری تهران با دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ارتش در زمینه کرونا

همکاری پژوهشی نظام پرستاری تهران با دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ارتش در زمینه کرونا

عضو هیئت علمی دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ارتش از همکاری پژوهشی این دانشکده با نظام پرستاری تهران در زمینه کرونا خبر داد و گفت: ما نخستین پژوهشگران در دانشگاه علوم پزشکی ارتش بودیم که پروپوزالهایی را در این باره در سامانه ثبت و کد اخلاقی دریافت کردیم.

«یزدان احمدی» در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری نظام پرستاری تهران با بیان اینکه برای نخستین بار در تاریخ ۲۸ اسفند ۹۸ موفق به اخذ کد اخلاق شدیم، در ادامه اظهار کرد: طرح های پژوهشی ما در ۲ بیمارستان مسیح دانشوری و بهارلو انجام شد.

وی ادامه داد: ارائه خصوصیات ترکیبات و نتایج در میان بیماران بستری به علت کووید ۱۹ در بحران کرونا عنوان یکی از طرحهای پژوهشی بود که در آن ۵۰ بیمار وارد پژوهش شد همه آزمایشهای خون پاراکلینیک سی تی اسکن عکس قفسه سینه بررسی شدند پس از جمع آوری اطلاعات دیتاها وارد اس پی اس اس و آنالیز شد و مقاله این پژوهش برای چاپ به مجله انگلیسی زبان جندی شاپور اهواز ارسال و چاپ شد هم اکنون این مقاله در سایت مرتبط هم نمایه شده است.

این عضو هیئت علمی دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ارتش خاطرنشان کرد: تاکنون ۳ طرح پژوهشی دیگر درباره کرونا ثبت سامانه شده است که ۲ طرح کد اخلاقی اخذ کرده و دیگری ضمن طی مراحل داوری در مسیر اخذ کد اخلاقی است.

احمدی افزود: چگونگی ارتقاء فرآیند آموزش دانشجویان در دوران پاندمی کووید ۱۹ در دانشکده پرستاری ارتش، بررسی ارتباط مواجهه با میکروب سل با تزریق واکس ب ث ژ یا عفونت سل نهفته با میزان ابتلاء به کووید ۱۹ موضوعات این دو طرح پژوهشی هستند.

وی مدل یابی پریشانی روانشناختی کارکنان پزشکی در مدت شیوع کرونا را ازدیگر  موضوعات طرح پژوهشی دانست که پس از داوری های انجام شده در مسیر اخذ کد اخلاقی است، افزود: مقاله دیگری با موضوع بحران روحی پرستاران در کرونا(مطالعه کیفی) از دیگر مقالاتی است که از نتیجه کار پژوهشی مشترک با نظام پرستاری تهران حاصل شده و برای نمایه شدن به آی اس آی  ارسال شده است.

انتهای پیام

admin

پست های مرتبط

اقامت در هتل سنتی مظفر یزد

هیئت مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ با همکاری هتل سنتی مظفر یزد،…

۷ اسفند ۱۴۰۲

اعلام حمایت نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از جامعه بزرگ پرستاری

🔹️به گزارش روابط عمومی هيئت مديره نظام پرستاری تهران بزرگ، تعدادی از…

۶ اسفند ۱۴۰۲

دوره‌ آنژیوگرافی، آنژیوپلاستی، مداخلات پیچیده قلبی و عروق محیطی

🔴 آموزش هیئت مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ برگزار می‌کند: 🔸دوره‌ آنژیوگرافی،…

دیدگاهتان را بنویسید