صفحه اصلی > هیئت مدیره : عضو هیئت مدیره نظام پرستاری تهران: پاداش کرونا باید به افزایش انگیزه کاری کادر درمان منجر شود

عضو هیئت مدیره نظام پرستاری تهران: پاداش کرونا باید به افزایش انگیزه کاری کادر درمان منجر شود

عضو هیئت مدیره نظام پرستاری تهران با بیان اینکه پاداش کرونا باید به افزایش انگیزه کاری کادر درمان به ویژه پرستاران منجر شود، گفت: امروز پس از گذشت ۴ ماه همه پرستاران خسته هستند.

«سعید حسین اوغلی» در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری نظام پرستاری تهران با بیان اینکه اکنون که نزدیک چهار ماه از بستری شدن بیماران کرونایی می گذرد شاهد بازگشت دوباره پیک بیماری در کشور هستیم، در ادامه اظهار کرد: در این مدت اکثر پرستاران خسته شده اند و برخی نیز با اتمام قرارداد ۸۹ روزه از کار برکنار شده اند آیا تا چند ماه آینده این تضمین وجود دارد که پرستاران با همان انرژی و انگیزه در این خط مقدم ادامه دهند ؟ این نوع پرداخت نه تنها باعث انگیزه و کاهش خستگی پرستاران نمی شود بلکه باعث کاهش انگیزه آنان با توجه به تبعیض جدید در نوع پرداخت خواهد شد.

وی افزود: به نظر بنده بهتر بود تا در این نوع خاص(تعیین پاداش کرونا) ملاک های دیگری از جمله سختی کار، میزان در معرض بودن با بیماران کرونایی، ساعات خدمت، نوع شیفت کاری، سابقه خدمت و سنوات در نظر گرفته می شد .

عضو هیئت مدیره نظام پرستاری تهران خاطرنشان کرد: حق کرونا به هر اندازه که باشد نباید سبب تفکر جدید در خصوص تبعیض در پرداختی ها را برای پرستاران و سایر کادر درمان آشکار کند و بیش از این به همان هدف اصلی خویش یعنی نگه داشتن انگیزه خدمت و قدردانی از عزیزان کادر درمان بپردازد.

حسین اوغلی با ابراز تأسف از وجود تبعیض ها در پرداخت پاداش کرونا گفت: در این شرایط بحرانی که همکاران پرستار شبانه روز در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند مجدداً شاهد تبعیض ها هستیم و در زمان پرداخت حق کرونا، معیار های دیگری مد نظر قرار گرفته شده است.

وی ادامه داد: به مانند سایر پرداختی ها در میان پرستاران با متخصصان تفاوت قائل شده اند در حالی که کسی منکر خدمات پزشکان و متخصصان نیست و اساساً هدف پرداخت حق کرونا هم فاصله گذاری و خط کشی مابین کادر درمان نبوده و نیست.

عضو هیئت مدیره نظام پرستاری تهران تصریح کرد: امروزه بیش از همه شاهد تبلیغات تلویزیونی و سخنرانی های عامه پسند در خصوص دیده شدن حق و حقوق پرستاران هستیم اما متأسفانه در این نوع پرداخت توجهی به سنوات خدمت، میزان تحصیلات، رتبه بندی پرستاران نشده هست و حتی اگر طول مدت مواجهه با بیماران کرونایی را هم مد نظر قرار دهیم باز باید مبلغ بیشتری به پرستاران اختصاص یابد.

انتهای پیام

admin

پست های مرتبط

اقامت در هتل سنتی مظفر یزد

هیئت مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ با همکاری هتل سنتی مظفر یزد،…

۷ اسفند ۱۴۰۲

اعلام حمایت نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از جامعه بزرگ پرستاری

🔹️به گزارش روابط عمومی هيئت مديره نظام پرستاری تهران بزرگ، تعدادی از…

۶ اسفند ۱۴۰۲

دوره‌ آنژیوگرافی، آنژیوپلاستی، مداخلات پیچیده قلبی و عروق محیطی

🔴 آموزش هیئت مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ برگزار می‌کند: 🔸دوره‌ آنژیوگرافی،…

دیدگاهتان را بنویسید