صفحه اصلی > دانشگاه های علوم پزشکی و مطالبات جامعه پرستاری و ویژه ها : مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی: با ۱۸۵ نیروی شرکتی ۸۹ روزه قرارداد یکساله بسته میشود

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی: با ۱۸۵ نیروی شرکتی ۸۹ روزه قرارداد یکساله بسته میشود

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه با ۱۸۵ نیروی شرکتی ۸۹ روزه قرارداد یکساله بسته میشود، گفت: از اول اسفند ماه نیروهای شرکتی ۸۹ روزه در قالب تأمین اضطراری نیروی خاص کرونا جذب شدند.

به گزارش پایگاه خبری نظام پرستاری تهران، «فروغ مولا» » در نشست مشترک هیئت مدیره نظام پرستاری تهران با دکتر «علیرضا زالی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: امروز نامه ای به معاون توسعه دانشگاه زده شد که با این تعداد افراد جذب بیمارستان تازه تأسیس و یا خارج از مرکز که متقاضی ندارد شوند و با آنها قرارداد یکساله بسته شود.

وی درباره تعدیل نیروی پرستاری در بیمارستان بخش خصوصی در حیطه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: نامه ای به همه بیمارستانهای غیردولتی در تاریخ ۷ اردیبهشت ماه ۹۹ زده شد و از آنها به طرز نامحسوسی خواسته شد تا علت تعداد نیروهایی که از اول اسفند به هر دلیل از آن بیمارستان خارج شدند را ذکر کنند.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه در پاسخ به این نامه هیچ بیمارستانی به کلمه تعدیل اشاره نکرده است، خاطرنشان کرد: در پاسخ به این نامه دلایلی چون بیماری، بارداری، مشکلات شخصی، ترک خدمت به علل مختلف، مهاجرت، مرخصی بدون حقوق و یا اخراج به علت عدم کارآیی ذکر شده که پس از پیگیری دلایل عدم کارآیی عنوان شده است. انتهای پیام

admin

پست های مرتبط

مهلت ثبت‌‎نام انتخابات نظام پرستاری تمدید شد

براساس پیگیری‌های انجام شده از سوی سازمان نظام پرستاری، مهلت ثبت‌نام داوطلبان انتخابات نظام پرستاری تمدید شد.

پرچم عزای حسینی(ع) در ارتفاعات پایتخت توسط پرستاران تهرانی به اهتزاز درآمد

پرچم عزای حسینی(ع) در ارتفاعات پایتخت توسط پرستاران تهرانی به اهتزاز درآمد

دیدگاهتان را بنویسید