صفحه اصلی > بیمارستان ها : حذف مالیات از حقوق پرستاران خواسته مدیر پرستاری بیمارستان لقمان حکیم در ایام کرونایی

حذف مالیات از حقوق پرستاران خواسته مدیر پرستاری بیمارستان لقمان حکیم در ایام کرونایی

مدیر پرستاری بیمارستان لقمان حکیم حذف مالیات از حقوق و دستمزد پرستاران را از خواسته پرستاران در ایام کرونایی برشمرد و افزود: کاهش ساعت کاری آن‌ها در فروردین ماه و اقدام برای صدور مجوز جهت طرح ترافیک از دیگر خواسته‌های پرستاران است.

«مریم گودرزی» در گفت‌ وگو با خبرنگار پایگاه خبری نظام پرستاری تهران با بیان این‌که بیمارستان لقمان حکیم از جمله بیمارستان‌های بود که بیماران کرونایی در آن بستری و درمان می‌ شدند، در ادامه اظهار کرد: در این مدت حدود ۷۲ پرستار این بیمارستان به کرونا مبتلا شدند و بجز چند نفر از مبتلایان که به بستری در بیمارستان منجر شد بقیه با استراحت در منزل بهبود یافتند.

وی ادامه داد: در حالی که در کشور می‌توان با نوشتن نامه مالیات را از درآمدهای آنچنانی حذف کرد چرا مالیات از درآمد پرستاران حذف نمی‌شود؟

مدیر پرستاری بیمارستان لقمان حکیم اقدام درباره اقدامات استخدامی و خارج شدن پرستاران از وضعیت شرکتی و قراردادی را از دیگر خواسته‌ های پرستاران در این ایام دانست و گفت: هنوز قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری بعد از گذشت ۱۴ سال اجرایی نشده است.

گودرزی با اشاره به جدا شدن کارانه و اضافه کار رستاران در ۳ ماه اسفند، فروردین و اردیبهشت‌ماه خاطرنشان کرد: در این ۳ ماه میزان درآمد بیمارستان‌ها هم کاهش داشته است طبیعتاً میزان دریافت کارانه هم کاهش می‌ یابد.

وی یادآور شد: اگرچه از اسفند ماه میزان حقوق پرستاران تا میزان ۵۰ درصد افزایش داشته است اما مبالغ دریافتی تحت عنوان مالیات هم افزایش یافته است که این موضوع انگیزه کاری پرستاران را کاهش داده است.

انتهای پیام

admin

پست های مرتبط

کوهساریان: پذیرای انتقادات و پیشنهادات پرستاران هستیم/ تشریح برنامه های هیئت مدیره نظام پرستاری تهران برای ۶ ماه آینده

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران گفت به دنبال ارائه خدمات و تسهیلات بهتری به جامعه پرستاران تهران بوده و پذیرای انتقادات آنان نیز هستیم.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران: ماهانه ۲۵۰ پرستار درخواست مهاجرت می دهند / مهاجرت بیش از هزار پرستار در چندماه گذشته

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران از درخواست مهاجرت ۲۵۰ پرستار به صورت ماهانه خبر داد و گفت: در طی چندماه گذشته بیش از هزار نفر از پرستاران کشور از کشور مهاجرت کرده اند که این آمار بسیار وحشتناک است .

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد؛ آمار مبتلایان کرونا تا روز سه‌شنبه پانزدهم مهر ماه/ افزایش باورنکردنی مبتلایان به کرونا+جزئیات

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز پانزدهم مهر ماه ۱۳۹۹ بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۱۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید