صفحه اصلی > سایر : پرستاری در منزل

پرستاری در منزل

پرستاری در منزل

اقامت یکی از عزیزان در بیمارستان می تواند برای همه استرس آور باشد ، به همین دلیل بسیاری از مراکز بهداشتی درمانی خدمات پرستاری در منزل را ارائه می دهند. بسیاری از افراد در خانه خود بهتر بهبود می یابند. چه عزیز شما در حال بهبودی از یک بیماری طولانی یا جراحی باشد ، اکنون می توانید طیف کاملی از خدمات بهداشتی پرستاری در منزل را دریافت کند. پرستاری در منزل همچنین با صرفه جویی در وقت و هزینه به دلیل مراجعه به بیمارستان ، یک راه حل مقرون به صرفه ارائه می دهد. این یک مراقبت حرفه ای است که در آسایش منزل خود به همه افراد نیازمند ارائه می شود. در اینجا برخی دیگر از مزایای پرستاری در خانه وجود دارد:

۱- بهبود سریع

روند بهبودی سریع تر می شود و خطر عفونت را کاهش می دهد. مراقبت های پرستاری در منزل به شما در محافظت از بیمار در برابر عفونت هایی که در بیمارستان ها در معرض آن هستند ، کمک می کند. بعد از جراحی و مراقبت های ویژه ممکن است بیماران را نسبت به خطر عود و عفونت حساس تر کند. مراقبت های پرستاری در خانه به دلیل قرار گرفتن در معرض کمتر عفونت ها ، می تواند به بهبود بهتر و سریعتر بیمار کمک کند.

۲- مقرون به صرفه تر از مراقبت در بیمارستان

ممکن است یک بیمار به مراقبت های ویژه ای احتیاج داشته باشد که ممکن است به اقدامات خاصی نیاز داشته باشد تا هر روز چندین بار انجام شود. مراقبت در بیمارستان معمولاً بسیار گرانتر است و نگهداری بیمار برای مدت طولانی در بیمارستان از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست. مراقبت در خانه مراقبت های پزشکی حرفه ای از استانداردهای بیمارستان را برای بیمار به راحتی در خانه فراهم می کند. در مقایسه با مراقبت های داخل بیمارستان بسیار مقرون به صرفه است.

۳- محیط آشنا

مدت طولانی نگه داشتن فردی در محیط بیمارستان می تواند تأثیر منفی بر سلامت روان وی بگذارد. مراقبت های پرستاری در خانه به بیمار کمک می کند تا مراقبت های پزشکی حرفه ای را در محیط آشنا خود انجام دهد. قرار گرفتن در یک محیط گرم و دوست داشتنی در خانه به آرامش ذهن کمک می کند و به از بین بردن استرس کمک می کند. ثابت شده است که یک ذهنیت سالم و یک محیط آشنا به بیماران کمک می کند تا زودتر بهبود یابند.

۴- از فعالیت های زندگی روزمره حمایت کنید

برخی از افراد ممکن است در انجام کارهای اساسی مانند استحمام ، نظافت ، پخت و پز و نظافت برای خود مشکل داشته باشند. مراقبت های حرفه ای در منزل نیز انجام این فعالیت های روزمره را تسهیل می کند.

۵- مدیریت دارو

هنگامی که بیمار از مشکلات مختلف رنج می برد ، دارو تمایل به افزایش دارد. با توجه به اینکه بسیاری از پزشکان داروهای مختلفی را برای مشکلات مختلف ارائه می دهند ، مدیریت نسخه و مدیریت دارو بسیار مهم است. بسیاری از افراد مسن هنگام مصرف دارو گیج می شوند و گاهی اوقات این امر می تواند منجر به مشکلات جدی بهداشتی برای بیمار شود ، مانند مصرف بیش از حد دوز ، مخلوط مضر داروها یا حتی از دست دادن برخی از داروها برای مدت زمان طولانی. مراقبان حرفه ای آموزش دیده اند تا نسخه ها و داروها را مدیریت کنند تا اطمینان حاصل کنند که بیمار در زمان مناسب مراقبت و دارو را به اندازه کافی و صحیح دریافت می کند.

۶- همراهی مراقبت

تعامل اجتماعی برای سالم ماندن در مراحل بعدی زندگی مهم است. مراقبان در خانه همچنین در نقش همراهان معتمد برای فعالیت های اجتماعی و منظم مانند خواندن ، پیاده روی ، وعده های غذایی ، بازی کردن ، فیلم ها و سایر فعالیت ها دو برابر می شوند.

admin

«پست قبلی

پست بعدی»

پست های مرتبط

کمبود ۶ میلیون پرستار در جهان

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پرستاران را از مهم ترین منابع انسانی نظام سلامت خواند و اعلام کرد: کمبود گروه پرستاری توسط سازمان بهداشت جهانی، اصلی ترین مشکل کمبود نیروی انسانی نظام های سلامت است.

۲۷ خرداد ۱۴۰۲

پیام تبریک اعضای هیات مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ به مناسبت عید نوروز

، اعضای هیات مدیره نظام پرستاری تهران به مناسبت آغاز سال جدید بیانیه ای را منتشر کردند .

اجرای قانون تعرفه‌گذاری با وجود پیگیری‌های سازمان نظام پرستاری متوقف شده است

رئیس هیئت‌مدیره نظام پرستاری تهران، گفت: قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری با توجه به پیگیری‌های متعدد سازمان نظام پرستاری متوقف شده و مراحل بعدی این قانون تاکنون پرداخت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید