صفحه اصلی > انجمن های پرستاری و استخدامی : وقایع نگاری حماسه مدافعان سلامت در گرو تولید آثار فاخر هنری است

وقایع نگاری حماسه مدافعان سلامت در گرو تولید آثار فاخر هنری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری ؛ نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در واقع پرستاران، پزشکان و تمامی افرادی که در بنده بهداشت و درمان کشور فعالیت دارند با ایثارگری خود زمینه برون رفت از چالش کرونا را فراهم کردند.
وی افزود: در این بین مردم نیز در پی سخنان رهبر انقلاب تلاش کردند مواسات و همدلی را به رخ دنیا بکشند از این رو در ابعاد مختلف به یاری هم‌نوعان خود پرداختند.
درخشان با اشاره به اینکه اکنون شاهد شکل گیری موج سوم کرونا هستیم لذا توجه بیشتر مردم به پروتکل های بهداشتی اولویت دارد، ادامه داد: در واقع مصداق بارز همدلی مردم با پرستاران و پزشکان در رعایت نکات بهداشتی است تا شاهد رهایی کشور از ویروس منحوس کرونا باشیم.
نماینده مردم ایرانشهر در مجلس یازدهم با بیان اینکه مواسات صورت گرفته از سوی مردم باید برای آیندسازان این مرز و بوم به ثبت برسد، گفت: به عبارتی فعالان حوزه ادبیات و هنر باید در میدان حاضر شوند و همانند برهه های زمانی مختلف اقدام به وقایع نگاری این دوران کنند.
وی تصریح کرد: مدافعان سلامت نیز سنگ تمام گذاشتند از این رو باید اقدامات آنها برای نسل های آتی به ثبت برسد که تحقق این مهم در گرو فعالیت بیشتر هنرمندان و فعالان فرهنگی است.
درخشان ضمن تقدیر از فرهنگسرای اندیشه در راستای برگزاری جشنواره ادبی فصل همدلی که هدفش وقایع نگاری ایثارگری کادر درمان و مواسات مردمی است، خاطرنشان کرد: دستگاه های فرهنگی و فعالان این عرصه باید به صورت انقلابی و خودجوش وارد میدان شوند تا آثار فاخر از حماسه مدافعان سلامت و مردم خلق شود.

برچسب ها :

admin

پست های مرتبط

مهلت ثبت‌‎نام انتخابات نظام پرستاری تمدید شد

براساس پیگیری‌های انجام شده از سوی سازمان نظام پرستاری، مهلت ثبت‌نام داوطلبان انتخابات نظام پرستاری تمدید شد.

آغاز ثبت‌نام داوطلبان ششمین انتخابات هیئت مدیره نظام پرستاری

ثبت نام داوطلبان عضویت در ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری آغاز شد.

پرچم عزای حسینی(ع) در ارتفاعات پایتخت توسط پرستاران تهرانی به اهتزاز درآمد

پرچم عزای حسینی(ع) در ارتفاعات پایتخت توسط پرستاران تهرانی به اهتزاز درآمد

دیدگاهتان را بنویسید