صفحه اصلی > حوادث و بلایا و بیمارستان ها : مسئول پرستاری نیروی زمینی ارتش خدمات کرونایی این ارگان را تشریح کرد

مسئول پرستاری نیروی زمینی ارتش خدمات کرونایی این ارگان را تشریح کرد

«سعید موحدی راد» در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری نظام پرستاری تهران با بیان این‌که نیروی زمینی ارتش از نخستین روز در قم بیمارستان صحرایی ۱۵۰ تختخوابی(بیمارستان و نقاهتگاه) برپا کرد که هفته گذشته جمع‌آوری شد، در ادامه اظهار کرد: همچنین در تهران، مشهد، شیراز، کرمانشاه، تبریز، ارومیه و بیرجند نقاهتگاه هایی برپا کردیم که در ابتدا در شیراز و تبریز بیماران بستری داشتند.

وی با اشاره به برپایی ۱۰ تا ۱۵ هزار تخت نقاهتگاهی در سراسر کشور توسط نیروی زمینی ارتش افزود: بزرگترین آن در تهران با ۲۰۰۰ تخت بستری بود در قم در روزهای نخست شماری بیمار بستری می‌شد و در شیراز، تبریز و مشهد نقاهتگاه‌ها فعال بودند.

مسئول پرستاری نیروی زمینی ارتش با بیان این‌که در تهران بیمارستان هاجر، خانواده و در بیمارستان‌های مشهد، تبریز، بیرجند، اصفهان و کرمان بیماران کرونایی بستری شدند، گفت: در دوران شیوع کرونا در کشور از  کل مراکز درمانی ارتش ۹۰ درصد آن‌ها درگیر بودند.

موحدی با بیان این‌که یکسری امتیازات از قبیل تشویق‌های مالی کوتاه اثر است، خاطرنشان کرد: بهترین روش برای جبران فداکاری و تقدیر از پرستاران احقاق حقوق آن‌ها نظیر اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری، در نظر سختی کار برای پرستاران و برخورداری از حقوق و مزایای آن، بازنشستگی‌ها و … است.

وی یادآور شد: در نیروهای مسلح سال‌های تحصیل هم جزو سنوات خدمت محسوب می‌شود و در برخی مراکز پرستاران با ۲۵ سال بازنشسته می‌شوند اما در هر صورت در این موضوع سلیقه‌ای رفتار می‌شود در مواقعی هم برای بازنشستگی سهمیه ۱۰ تا ۱۵ نفری در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام 

admin

پست های مرتبط

ساخت سردیس شهدا پرستار تهران در دستور کار مدیریت شهری تهران قرار می گیرد

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار علیرضا نادعلی سخنگو ونایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با هیات مدیره نظام پرستاری تهران دیدار و گفتگو کرد.

کوهساریان: پذیرای انتقادات و پیشنهادات پرستاران هستیم/ تشریح برنامه های هیئت مدیره نظام پرستاری تهران برای ۶ ماه آینده

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران گفت به دنبال ارائه خدمات و تسهیلات بهتری به جامعه پرستاران تهران بوده و پذیرای انتقادات آنان نیز هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید