صفحه اصلی > کمیسیون بهداشت مجلس : عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس: کادر پرستاری در بحران کرونا خوش درخشیدند

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس: کادر پرستاری در بحران کرونا خوش درخشیدند

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کادر پرستاری در بحران کرونا خوش درخشیدند، گفت: از اینرو حق و حقوق پرستاران در این باره محفوظ است.

دکتر سید «مسعود خاتمی» در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری نظام پرستاری تهران با بیان اینکه پرستاران در این مدت به درستی نقش خود را ایفا کردند، در ادامه اظهار کرد: بنابراین هر امتیازی برای آنها قائل شوند ما در کمیسیون بهداشت و درمان دفاع می کنیم.

وی قائل شدن امتیاز را خواسته به حق پرستاران برشمرد و افزود: چون معتقدم پرستاران به طور باید و شاید به حقوقشان نرسیده اند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید انتظارات پرستاران به وضوح در این کمیسیون بازگو شود، ادامه داد: نظام پرستاری باید پویا و فعال در جلسات کمیسیون بهداشت و درمان حاضر شوند و مطالبات جامعه پرستاری را بیان کنند.

به گفته خاتمی، با هر امتیازی که به جامعه پرستاری داده می شود موافقیم.

انتهای پیام

admin

پست های مرتبط

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد؛ آمار مبتلایان کرونا تا روز سه‌شنبه پانزدهم مهر ماه/ افزایش باورنکردنی مبتلایان به کرونا+جزئیات

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز پانزدهم مهر ماه ۱۳۹۹ بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۱۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شدند.

نامه نگاری با شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره حذف ظرفیت بهیاری در کنکور

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع سهمیه‌های کنکور گفت: مشکلاتی در حذف ظرفیت بهیاری در کنکور سراسری پیش آمد چرا که دیپلم بهیاران با دیپلم تجربی متفاوت است و کتاب‌های خاص خود را دارد که در این خصوص با شورای عالی انقلاب فرهنگی نامه‌نگاری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید