صفحه اصلی > اورژانس پیش بیمارستانی و انجمن های پرستاری و استخدامی : سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد؛ آخرین آمار مبتلایان کرونا تا روز جمعه ۹ آبان ماه/فوت ۳۶۵ بیمار کرونا در کشور+ جزئیات

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد؛ آخرین آمار مبتلایان کرونا تا روز جمعه ۹ آبان ماه/فوت ۳۶۵ بیمار کرونا در کشور+ جزئیات

آخرین آمار مبتلایان کرونا تا روز جمعه ۹ آبان ماه/فوت ۳۶۵ بیمار کرونا در کشور+ جزئیات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظام پرستاری تهران، سیما سادات لاری ظهر امروز در ارتباط با وضعیت ابتلای کرونا در کشور با اشاره به تعداد مبتلایان گفت:از دیروز تا امروز ۹ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹- در کشور شناسایی شدند که دو هزار و ۷۵۴ نفر از آن‌ها بستری هستند که مجموع بیماران کووید۱۹- در کشور به ۶۰۴ هزار و ۹۵۲ نفر رسید.

وی افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۶۵ بیمار کووید۱۹- جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۳۴ هزار و ۴۷۸ نفر رسید. خوشبختانه تاکنون ۴۷۷ هزار و ۳ نفر از بیماران، بهبودیافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: ۵۱۲۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.تاکنون چهار میلیون و ۸۹۲ هزار و ۷۰۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی گفت: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

admin

پست های مرتبط

مهلت ثبت‌‎نام انتخابات نظام پرستاری تمدید شد

براساس پیگیری‌های انجام شده از سوی سازمان نظام پرستاری، مهلت ثبت‌نام داوطلبان انتخابات نظام پرستاری تمدید شد.

آغاز ثبت‌نام داوطلبان ششمین انتخابات هیئت مدیره نظام پرستاری

ثبت نام داوطلبان عضویت در ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری آغاز شد.

پرچم عزای حسینی(ع) در ارتفاعات پایتخت توسط پرستاران تهرانی به اهتزاز درآمد

پرچم عزای حسینی(ع) در ارتفاعات پایتخت توسط پرستاران تهرانی به اهتزاز درآمد

دیدگاهتان را بنویسید